خبرگزاری کار ایران

برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری؛

840 شعبه اخذ رأی در شیراز پیش‌بینی شده است

840 شعبه اخذ رأی در شیراز پیش‌بینی شده است
کد خبر : ۱۵۰۱۱۵۱

فرماندار شهرستان شیراز گفت: در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌بینی 840 شعبه اخذ رأی در شهرستان شیراز شده است که از این تعداد 725 شعبه ثابت و 115 شعبه سیار هستند.

به گزارش ایلنا، لطف‌الله شیبانی در گردهمایی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات در این شهرستان افزود: ان‌شاءالله که انتخابات مرحله دوم هم با همکاری شما به‌طور صحیح، سالم و بدون دغدغه و حاشیه برگزار شود.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به سختی‌های برگزاری چهار انتخابات در 4 ماه عنوان کرد: عکسبرداری و فیلمبرداری از داخل شعب اخذ رأی جز برای گروه‌های خبری صداوسیما و اصحاب رسانه که دارای کارت تردد هستند، ممنوع است.

شیبانی اضافه کرد: ورود هر فردی تحت هر عنوان بدون داشتن مجوز و کارت تردد به شعب اخذ رأی ممنوع است و هیچ فردی به‌صورت تکی یا گروهی اجازه توقف یا تجمع اطراف شعب اخذ رأی به‌واسطه ایجاد شائبه تبلیغ، ندارد.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: تدارک و زحمات زیادی برای برگزاری انتخابات کشیده شده است که همگی فرش قرمزی برای حضور و مشارکت بالای مردم است.

شیبانی ادامه داد: در شیراز 675 شعبه اخذ رأی، صدرا 48 شعبه، بخش مرکزی 74 شعبه، ارژن 29 شعبه و سیاخ دارنگون 14 شعبه در نظر گرفته شده است که مجموعاً این شعبات در 14 مرکز اخذ رأی در شهرستان شیراز فعالیت خواهند داشت.

وی بیان کرد: با وجود اینکه فاصله بین انتخابات مرحله اول با مرحله دوم بسیار کوتاه و تنها یک هفته بود، اما آمادگی لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را داریم و برنامه‌های لازم در این زمینه تدارک دیده شده است.

شیبانی، تعداد دست‌اندرکاران انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان شیراز را قریب 20 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این افراد شامل عوامل اجرایی صندوق‌های رأی، عوامل نظارتی، انتظامی، بازرسان و امنیتی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز