خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در دهمین دوره مجلس:

برای رسیدن به وضعیت بهتر بایستی نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشیم

برای رسیدن به وضعیت بهتر بایستی نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشیم
کد خبر : ۱۵۰۱۰۵۲

به مردم توصیه می‌کنم حتماً روز ۱۵ تیر ماه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب، قابل قبول و جلوگیری از بازگشت به عقب، بایستی نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشیم، گفت: به مردم عزیز و فهیم کشورمان و استان مرکزی خاضعانه توصیه می‌کنم حتماً 15 تیر ماه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و وضعیت مطلوبی را برای کشور رقم بزنند.

سید مهدی مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: بحث اصلی این است که 60 درصد از هم‌وطنان عزیز  واجد شرایط شرکت در انتخابات، به هر دلیلی که در انتخابات 8 تیر ماه شرکت نکرده‌اند و پای صندوق‌های رأی نیامده‌اند، وضعیت موجود را بررسی کنند و در انتخابات 15 تیر ماه شرکت کنند. حضور آنها می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد. 

وی ادامه داد: تنها با شرکت در انتخابات است که می‌توان در شرایط نامطلوب اقتصادی فعلی تغییر ایجاد و در تعیین سرنوشت کشور سهیم شد. بنابراین نباید به سرنوشت خود و فرزندان این مرز و بوم بی‌تفاوت باشیم. یقین بدانید برای رسیدن به شرایط مطلوب باید نسبت به آینده کشور حساس بود و به همین دلیل در پای صندوق‌های رأی حاضر شد. 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید است هر یک از شهروندان ارجمند تلاش خود را به کار بگیرند  تا افرادی را که در مرحله نخست انتخابات رأی نداده‌اند، تشویق به حضور در پای صندوق‌های کنند. 

مقدسی تصریح کرد: در مدت 4 سالی که توفیق همکاری نزدیک با مسعود پزشکیان در مجلس دهم را داشتم، انصافاً بارها و بارها از نزدیک شاهد این موضوع بودم که ایشان منافع ملی و مردم را به منافع خودشان و حتی منافع حزبی ترجیح داده‌اند و در دفاع از حقوق  مردم کوشا بوده‌اند. 

وی به ویژگی‌ها و شاخصه‌های شخصیتی پزشکیان اشاره کرده و بیان داشت: اینجانب به صداقت، پاکی، آزادمنشی پزشکیان ایمان دارم و از ایشان حمایت می‌کنم. یقین دارم به آنچه که می‌گوید، عمل می‌کند و به قول و قرار پایبند است و حاضر است با تمام وجود برای اعتلا و سربلندی کشور تلاش کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز