خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد؛

مشارکت کشاورزان برای عبور از پیک مصرف برق در تابستان

مشارکت کشاورزان برای عبور از پیک مصرف برق در تابستان
کد خبر : ۱۵۰۰۰۴۸

بیش از ۲۷ هزار تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با مشترکان کشاورزی منعقد شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: به منظور بهره مندی از همکاری مشترکان کشاورزی در مدیریت پیک بار تابستان سال جاری، تعداد 27هزار و 299 تفاهم‌نامه همکاری با این گروه از مشترکان منعقد شده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کریمی‌فرد با بیان اینکه تنها 2.9 درصد از تعداد کل مشترکان برق در استان را مشترکان کشاورزی تشکیل می‌دهند اما این مشترکان حدود 40 درصد مصرف انرژی برق را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: درحال حاضر بیش از30 هزار انشعاب برق کشاورزی در محدوده تحت مدیریت توزیع برق استان فارس وجود داردکه مشارکت آنان در عبور موفق از پیک مصرف برق در ایام تابستان بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مشوق‌های بخش کشاورزی نیز بیان داشت: کشاورزانی که از ابتدای خرداد تا 31 شهریورماه در ساعات اوج بار (از ساعت 11 الی 16) اقدام به خاموش کردن پمپ چاه‌های کشاورزی خود نمایند، از مزیت 19 ساعت برق رایگان بهره‌مند خواهند شد.

وی ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح‌های تشویقی همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان سال‌ 1402 گفت: سال قبل بیش از 23هزار مشترک برق کشاورزی فارس، در طرح‌های کاهش مصرف برق تابستان مشارکت داشتند و برای قدردانی از آنان بیش از 134 میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای سال جاری وزارت نیرو سیاست های تشویقی را برای اعمال برنامه های مدیریت مصرف کلیه مشترکان اعم از مشترکان خانگی و تجاری در ماه های گرم سال پیش بینی کرده است که بی شک همکاری تمامی مشترکان از جمله بخش کشاورزی در جهت موفق شدن هر چه بیشتر این سیاست ها و کاهش پیک بار تابستان مفید و موثر خواهد بود.

کریمی فرد در ادامه سخنان خود به "پویش با انرژی"، اشاره کرد و بیان داشت:"پویش با انرژی"، پویشی همگانی در راستای اصلاح رفتار مصرف برق است که از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور 1403 ادامه خواهد داشت. وی هدف اصلی این پویش را کاهش حداقل 15 درصدی مصرف برق در طول فصل گرم سال جاری عنوان کرد و یادآورشد: به مشارکت کنندگان در این پویش، به قید قرعه جوایز ارزشمندی از جمله ۳۰۰ خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی به قید قرعه اهدا و همچنین تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان شدن قبض اعمال می شود.

این مقام مسئول اولین مسیر پیوستن به پویش "با انرژی" را سایت این پویش به نشانی https://ba-energy.ir/ عنوان کرد و افزود: دومین مسیر همراهی، اپلیکیشن با انرژی است که شهروندان می توانند از طریق گوشی تلفن همراه خود به یکی از فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی یا خارجی رفته، "با انرژی" را جستجو و نصب نموده و به پویش محلق شوند.

کریمی فرد، روش های دیگر دسترسی به پویش با انرژی را شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و تلفن گویای ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ معرفی کرد که مشترکان خانگی می‌توانند در پویش باانرژی عضو شده و با اجرای راهکارهای ارائه شده در آن، واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی جوایز پویش شده و از هزاران جایزه ارزشمند آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز