خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام شد؛

تجلیل از ۱۲۸ بازنشسته و خانواده کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز

تجلیل از ۱۲۸ بازنشسته و خانواده  کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز
کد خبر : ۱۴۹۹۸۹۴

تجلیل از ۱۲۸ نفر از بازنشستگان و خانواده کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز همزمان با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام شد.

به گزارش ایلنا از البرز، همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، طی مراسمی با حضور مدیر درمان، معاونان، بازنشستگان و کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز از  ۹۴ نفر از بازنشستگانی که در یکسال گذشته بازنشسته شدند، ۲۴ نفر از خانواده کارکنان ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده و ۱۰ نفر از کارکنان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم داریوش طاهرخانی ضمن قدردانی از سال ها تلاش و خدمات بازنشستگان گفت: پوشیدن جامه بازنشستگی افتخار بزرگی است که نصیب شما همکاران شده است و تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات شما و خانواده هایتان کمترین کار است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: امیدوارم ارتباط مستمری با عزیزان بازنشسته داشته باشیم و بتوانیم از دستاوردها، تجربیات و دانش شما در مسیر خدمت رسانی به بیمه شدگان بهره ببریم.

طاهرخانی همچنین با قدردانی از زحمات و خدمات کارکنان بیان داشت: خدماتی که به بیمه شدگان ارائه می شود مرهون زحمات تمامی کارکنان و همراهی، پشتیبانی و سعه صدر خانواده های کارکنان است که موجب می شود تا بدون دغدغه خدمات با کیفیت و مطلوبی به بیمه شدگان ارایه شود.

در ادامه این مراسم نیز مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ضمن تبریک تشکیل زندگی همکاران و فرزندان آنان و افرادی که از سال گذشته متولد شده و جمع خانواده بزرگ تامین اجتماعی اضافه شده اند برایشان سلامتی و بهروزی را آرزو کرد.

در پایان نیز با اشاره به مشارکت خوب کارکنان در انتخابات ۸ تیرماه از همکاران و خانواده های آنان تقاضا داشتند در انتخابات ۱۵ تیرماه نیز با حضور خود  مشارکت فعالی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز