خبرگزاری کار ایران

نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

رئیس‌جمهور باید برای ناترازی‌هایی مانند انرژی و بودجه‌ریزی برنامه داشته باشد

رئیس‌جمهور باید برای ناترازی‌هایی مانند انرژی و بودجه‌ریزی برنامه داشته باشد
کد خبر : ۱۴۹۸۸۷۵

مردم با مشارکت بالا در انتخابات، مردمی بودن کشور را نشان می‌دهند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید دغدغه مردم را داشته باشد، گفت: رئیس‌جمهور باید برای حل مشکلات مردم و به ویژه ناترازی‌هایی مانند انرژی و بودجه‌ریزی، برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد جمالیان با حضور در مصلی بیت‌المقدس اراک پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران، افزود: ناترازی اقتصادی یکی از عواملی است که باعث ایجاد تورم در کشور می‌شود. هنگامی که بودجه کمبود اعتبار دارد، نشان‌دهنده تورم است و باید راهکار علمی برای این موضوع ارائه داد.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، انتظار می‌رود که مشکلات اقتصادی تمامی اقشار جامعه برطرف شود. فردی اصلح است که بتواند با استفاده از نظر کارشناسان، متخصصین و دانشگاهیان برای برون‌رفت از این مشکلات برنامه‌ریزی کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فردی اصلح است که اعتقاد کامل و راسخ به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد. مهمتر اینکه رئیس جمهور باید فردی باشد که شبانه‌روز خدمت کند و راه درمان مشکلات مردم را بلد باشد.

جمالیان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پروشور در کشور اشاره داشته و تصریح کرد: انتخابات، عالی‌ترین مظهر دموکراسی دینی در کشور است و حضور پرشور مردم باعث خواهد شد تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیشتر به جهانیان نشان داده شود.

دیگر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حضور پرشور مردم اراک در پای صندوق‌های رأی، گفت: مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات، جایگاه و اقتدار و مردمی بودن کشور را نشان می‌دهند.

نادرقلی ابراهیمی با حضور در مصلی بیت‌المقدس اراک پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران، افزود: امروز، روز بزرگی برای ملت عزیز، مقتدر و با بصیرت ایران است که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و بنا بر وظیفه شرعی خود پای صندوق رأی حاضر شدند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از بزرگترین‌ دستاوردهای انقلاب، حضور و در صحنه بودن مردم است، ادامه داد: مردم با اقتدار و صلابت پای صندوق‌های رأی آمده‌اند تا نشان دهند همچنان پای ارزش‌های نظام و انقلاب خود هستند و مهر تأییدی بر اقتدار جمهوری اسلامی بزنند.

دیگر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر برگ رأی، تیری بر سینه دشمنان کشور است. همچنین دست رد به سینه بدخواهانی است که دوست ندارند اقتدار، پیشرفت و جایگاه‌ نظام جمهوری اسلامی را ببینند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز