خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

اجازه هیچ فعالیت ضد امنیتی در انتخابات داده نمی‌شود

اجازه هیچ فعالیت ضد امنیتی در انتخابات داده نمی‌شود
کد خبر : ۱۴۹۸۸۶۹

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تأمین امنیت انتخابات یکی از مهم‌ترین مأموریت‌هایی است که پلیس در طول 45 سال گذشته توانسته در کنار همراهی مردم، به خوبی انجام دهد. تمام نیروهای انتظامی در برگزاری امنیت انتخابات مشارکت دارند و اجازه هیچ فعالیت ضد امنیتی داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار هادی رفیعی‌کیا پس از آنکه در مصلی بیت‌المقدس اراک رأی خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران، افزود: انتخابات ریاست جمهوری با روند خوبی در استان مرکزی پیش می‌رود و تاکنون هیچ مسئله ضد امنیتی رخ نداده است.

وی با تأکید بر اینکه تا این لحظه هیچ مورد و مسئله امنیتی و انتظامی در استان مرکزی اتفاق نیفتاده است، ادامه داد: در این رابطه مردم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت هنجارشکنانه یا ضد امنیت، مراتب را به سرعت به پلیس 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: پلیس بر حسب وظیفه و تکلیف قانونی که دارد بایستی امنیت انتخابات را برقرار کند. در این راستا از هفته‌های گذشته تمهیدات خوبی از نظر ترافیکی و انتظامی برای امنیت انتخابات ریاست جمهوری از روزها پیش اندیشیده شده است و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

سردار رفیعی‌کیا تصریح کرد: در مکان‌هایی که لازم بوده همکاران پلیس مستقر شده‌اند و گشت‌های محسوس و نامحسوس متعددی در سطح استان در حال خدمت‌رسانی هستند. تا پایان شمارش آراء در مسیر تأمین امنیت انتخابات در خدمت مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه امید است حضور مردم در این آزمون سیاسی هر لحظه بیشتر شود و شاهد ایران قوی‌تر باشیم، بیان داشت: از مردم درخواست می‌شود که شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و هرچه زودتر در شعب اخذ رأی حاضر شوند تا با انتخابی اصلح، مسیر پیشرفت ایران اسلامی فراهم شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز