خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان البرز:

مشارکت خوب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد+فیلم

مشارکت خوب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم خورد+فیلم
کد خبر : ۱۴۹۸۸۶۲

هیچ راهی بهتر از دخالت در امور کشور نیست

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان البرز، گفت: در کنار مسایل معیشتی باید پیوند مجددی بین مردم و حاکمیت ایجاد شود و مردم با مشارکت بالا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهند که هیچ راهی بهتر از دخالت در امور کشور نیست.

سالار قاسمی در گفت‌وگو با ایلنا و در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه مسجد جامع گوهردشت کرج اظهار کرد: آنچه که از گزارشات دریافتی حوزه های انتخاباتی استان البرز و حتی از روستاهای دورافتاده دریافت کردیم، نشان از مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات است.

وی افزود: خوشبختانه اقشار مختلف مردم اعم از جوانان رای اولی، زنان، مردان، سالمندان در حوزه‌های مختلف حاضر شدند و ما امیدواریم انتخاباتی مردمی در کشور رقم بخورد.

قاسمی گفت: مهمترین موضوع، مشارکت حداکثری مردم است که خود می‌تواند پیروزی بزرگ برای نظام باشد اما ارزیابی ما بر اساس آخرین نظرسنجی های امروز که نهادهای معتبر داشتند بیانگر اخذ رای بالا برای کاندیدای مورد نظر جبهه اصلاحات است. به نظر می‌رسد اگر مشارکت بالای ۵۵ تا ۶٠درصد باشد، پیروزی  دکتر پزشکیان محقق می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان البرز در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر مهمترین دغدغه مردم، تاکید کرد: درست است بزرگترین مشکلات مردم در حوزه اقتصاد و معیشت است که با کوچک شدن سفرهای مردم ایجاد شده اما دیده شدن مردم و احترام به اقشار مختلف جامعه دارای اهمیت است. مردم باید تعیین کننده و تمام کننده باشند لذا در کنار مسایل معیشتی باید پیوند مجددی بین مردم و حاکمیت ایجاد شود.

وی با یادآوری مشارکت پایین مردم در انتخابات گذشته، تصریح کرد: زیبنده کشور نبود که در انتخابات نهم ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی پیش از این با مشارکت پایین انجام شد بنابراین اگر مردم دیده شوند خودشان در تعیین سرنوشت کشور شرکت می‌کنند و به نظر می‌رسد امروز این اتفاق رقم خورد.

قاسمی در پایان به افرادی که تصمیم به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری نگرفتند، گفت: با همه دلخوری و گلایه به حقی که دانشجویان، جوانان، زنان، دختران و همه مردم از مسئولان وقت داشته و دارند، هیچ راهی بهتر از دخالت در امور کشور نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش سابق در استان البرز تصریح کرد: به عنوان یک فرهنگی از همه افرادی که مردد به حضور در پای صندوق رای هستند، دعوت می‌کنم در این انتخابات مشارکت کنند. رئیس جمهور انتخابی همه مردم می‌تواند علاوه بر امور داخلی کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی بین المللی بهتر و راحتتر به حل و فصل مشکلات کشور بپردازد و این همبستگی می‌تواند عامل اتفاقات مثبت در کشور باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز