خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

رأی ندادن نمی‌تواند موجب رفع مشکلات موجود در کشور باشد

رأی ندادن نمی‌تواند موجب رفع مشکلات موجود در  کشور باشد
کد خبر : ۱۴۹۷۵۴۶

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در چهارمحال و بختیاری گفت: اینکه عده‌ای بیان می‌کنند با توجه به مشکلات موجود در انتخابات شرکت نمی‌کنند درست نیست، رأی ندادن نمی‌تواند موجب رفع مشکلات موجود کشور باشد.

کمال اکبریان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در انتخابات مشارکت حداکثری در قدرت تصمیم‌گیری، اقتدار و پشتوانه‌ای که برای نظام بین‌الملل دارد بسیار مؤثر است.

وی افزود: اگر فضای رقابتی ایجاد شود و بستر حضور مردم فراهم باشد، این امر می‌تواند در مشارکت حداکثری تأثیرگذار باشد.

اکبریان ادامه داد: امیدواریم رئیس جمهوری که  برای چهاردهمین دوره انتخاب می شود  با رأی حداکثری و با بیشترین آرا انتخاب شود تا بتواند قدرت و توان فکری مسائل در عرصه بین‌الملل را داشته باشد.

رئیس ستاد پزشکیان در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عده‌ای بیان می‌کنند با توجه به مشکلات موجود در انتخابات شرکت نمی‌کنند درست نیست، بیان کرد: رأی ندادن در این مقطع نمی‌تواند موجب رفع مشکلات موجود کشور باشد.

اکبریان گفت: باید فرد اصلحی که توانایی حل مشکلات را دارد رأی دهیم  چرا که می‌تواند کمک کننده و برطرف کننده مشکلات باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز