خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در اصفهان:

پزشکیان به مسائل و مشکلات اصفهان احاطه دارد

 پزشکیان به مسائل و مشکلات اصفهان احاطه دارد
کد خبر : ۱۴۹۷۲۴۹

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان اصفهان گفت: ایشان به دلیل سوابق و فعالیت‌های گذشته، به طور کامل در جریان مسائل و مشکلات اصفهان همچون خشکی زاینده‌رود، فرونشست زمین و مشکلات اقتصادی قرار دارند و معتقدند با نگاه کارشناسی و علمی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

عباس رضایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان همچون سایر استان‌ها ستاد آقای پزشکیان تشکیل و فعالیت‌هایی آغاز شد، اصل مهم فعالیت‌های ستاد در استان اصفهان این است که به‌هیچ‌عنوان به هیچ‌کدام از کاندیداهای رقیب بی‌احترامی نشود و فعالیت‌های تبلیغاتی صرفاً در چهارچوب اخلاق و قوانین انجام پذیرد.

  رضایی ادامه داد: آقای مسعود پزشکیان به‌عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری آن‌قدر ویژگی‌های مثبت و چشمگیر همچون صداقت، شجاعت، سلامت اخلاق و .. دارد که تلاش می‌کنیم در همین راستا فعالیت‌های خود را به دور از حاشیه و صرفاً بر مدار اخلاق پیش ببریم.

 وی اضافه کرد: همواره بر اصول اخلاقی پایبند بوده و خواهیم بود و به‌تمامی کاندیداها و طرفداران آنها احترام می‌گذاریم و با هیچ شخص یا گروهی مشکل نداریم، تلاش ستاد این است که علاوه بر معرفی جناب پزشکیان و برنامه‌های ایشان تلاش کنیم میزان مشارکت در انتخابات را افزایش دهیم، در همین راستا کمیته‌های مختلفی در ستاد استان اصفهان ایجاد شد که با قدرت در حال فعالیت هستند.

 وی تصریح کرد: در این ستاد همگی متحد صرفاً برای عزت ایران تلاش می‌کنیم، پزشکیان به حل مسائل با استفاده از نظرات کارشناسی عقیده دارد و استفاده از نخبگان و کارشناسان را در دستور کار دارد، ایشان به دلیل سوابق و فعالیت‌های گذشته، به طور کامل در جریان مسائل و مشکلات اصفهان همچون خشکی زاینده‌رود، فرونشست و مشکلات اقتصادی قرار دارند و معتقدند با نگاه کارشناسی و علمی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

 وی تأکید کرد: مردم اصفهان بسیار نکته‌سنج و دقیق هستند و صداقت و شفافیت را دوست دارند، به نظر می‌رسد آقای پزشکیان با سوابق و رفتار و کلام و برنامه‌های خود می‌تواند شرایط نو و محیطی مناسب برای رفع مشکلات فراهم کند و امیدواریم در این مسیر نیز موفق باشد، آقای پزشکیان اهل شعار دادن نیست و به صحبت‌های خود عمل می‌کند، اصفهان دارای ظرفیت‌های متعددی است؛ ولی درعین‌حال با مشکلات مختلفی هم روبرو است و امیدواریم با پیروزی آقای پزشکیان در انتخابات شاهد رفع این مسائل باشیم و اصفهان مجدداً به دوران اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز