خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی استانداردسازی پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس بندرعباس +فیلم

آغاز عملیات اجرایی استانداردسازی پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس بندرعباس +فیلم
کد خبر : ۱۴۹۶۸۴۲

شهردار بندرعباس از استانداردسازی پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس خبر داد. این پروژه تا 3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این آیین با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته احداث بوستان ها و پارک های  جدید را در برنامه داریم گفت: باید پارک های قدیمی نیز نگهداری و بهسازی شود. زیرا حیف است که این سرمایه‌های گذشته به‌سبب ایجاد امکانات و زیرساخت‌های جدید از بین برود.

مهدی نوبانی افزود: بوستان خلیج فارس دارای پوشش گیاهی متنوع و بسیار زیبایی است که در سال گذشته نورپردازی بسیار زیبایی در مسیر پیاده‌روی در این بوستان انجام شد و استقبال خوبی نیز از این پیاده‌راه توسط شهروندان صورت گرفت .

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیت و همچنین حفظ سلامت شهروندان از ورود خودروها به محوطه بوستان جلوگیری می‌شود ابراز کرد: با توجه به اینکه پوشش آسفالت در زمان پیاده‌روی به پاها و زانوها آسیب می‌رساند تلاش کردیم که مسیر پیاده‌راه توسط پوشش گرانول فومی و استاندارد پوشیده شود تا مردم در سلامت و آرامش ورزش کنند.

شهردار بندرعباس تأکید کرد: تمام دنیا برای ورزش و سلامت شهروندان خود هزینه می‌کنند و وظیفه ما به‌عنوان مدیر شهری و خدمتگزار مردم این است که چنین فضاهای استانداردی برای رفاه مردم ایجاد کنیم.

شهردار منطقه یک بندرعباس نیز در این آیین گفت: در منطقه یک شهرداری بندرعباس در کنار توسعه و بهسازی فضاهای سبز، احداث دو پارک نیز در دستور کار است.

رحمت الله دهقانی افزود: با توجه به اینکه بوستان خلیج فارس یکی از پارک‌های بسیار خوب شهر بندرعباس است وشهروندان زیادی از فضای سبز و محیط پارک بانوان این بوستان بهره می‌برند، پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌راه استاندارد در اطراف این بوستان در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

وی بیان کرد: پروژه پیاده راه سلامت به صورت کفپوش گرانول فوم است که به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و عرض دو متر با اعتبار ۴ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

شهردار منطقه یک بندرعباس زمان بهره‌برداری این پروژه را تا هفته دولت اعلام کرد و گفت همچنین روبروی درب پارک بانوان نیز یک فضای آبشاری و جوی آب نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز