خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مردمی یاران همدل پزشکیان مطرح کرد؛

حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات با تزریق امید به جامعه

حضور حداکثری آحاد مردم  در انتخابات با تزریق امید به جامعه
کد خبر : ۱۴۹۵۸۹۱

رئیس ستاد مردمی یاران همدل پزشکیان گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات هشتم تیرماه با تزریق امید به جامعه میسر می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهزاد مومنی روز چهارشنبه سی ام خرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در مناسبات اجتماعی و سیاسی غیر قابل انکار است و اکنون در فضای موجود با شرایطی روبرو هستیم که می‌توانیم با حضور حداکثری مردم به آینده امیدوار بود.

وی افزود: رویه فعالان سیاسی بر این است با انتقاد و مطالبه‌گری سعی در دفاع از حقوق مردم داشته باشند، اما در مواقعی انتقاد سودمندی خود را از دست می‌دهد و سودپذیر نیست.

رئیس ستاد مردمی یاران همدل پزشکیان ادامه داد: بنابراین باید از حالت انتقادی خارج شویم، چرا که جامعه امروز با طوفان تورم و فاصله مردم با مسئولین مواجه است، اما یک نگاه وجود دارد که می‌خواهند مشکلات را بر سر دولت قبل از دولت سیزدهم بیندازند.

مومنی بیان کرد: اما آمار به ما می‌گوید که در چه شرایط اقتصادی هستیم و رشد تورم چه میزان است، باید واقع‌بینانه شرایط را تحلیل کنیم.

وی گفت: باید برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات در مسیر تغییر حرکت کرده و فعالانه برخورد کنیم که آقای پزشکیان این ظرفیت را دارد که در این مسیر قرار گیرد.

رئیس ستاد مردمی یاران همدل پزشکیان اظهار کرد: در شرایط فعلی برای ساختن آینده به کمک احتیاج داریم روش انزوا و به دور از مشارکت نتیجه بخش نخواهد بود و باید با بیدار کردن قشر خاکستری ظرفیت مشارکت را افزایش دهیم.

وی افزود: برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای باید تلاش کرد تا بتوانیم یک انتخابات پرشور را رقم بزنیم، همچنین با تزریق امید در جامعه می‌توانیم از ظرفیت حداکثری مردم بهره‌مند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز