خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد "مسعود پزشکیان" در استان قزوین:

دیدگاه دکتر پزشکیان بازگشت عقلانیت در تصمیم‌های مهم کشور است

دیدگاه دکتر پزشکیان بازگشت عقلانیت در تصمیم‌های مهم کشور است
کد خبر : ۱۴۹۵۷۴۸

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: دیدگاه دکتر پزشکیان بازگشت اخلاقیت در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی در آیین افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهر محمدیه اظهار کرد: در انتخابات اخیر مردم با صندوق قهر بودند.  امیدواریم آنها که رفته بودند با صندوق آشتی کنند چرا که تایید صلاحیت دکتر پزشکیان امیدی بود که فردی متفاوت از بین افراد یکدست تایید شده است.

وی گفت: با تایید صلاحیت دکتر پزشکیان امید در دل مردم زنده شد و کم کم نخبگان و سیاسیون و فعالین اجتماعی و اقتصادی از او حمایت کردند و اقشار مختلف مردم به سمت او آمده که با شور ایجاد شده  و با رای قاطع ایشان انتخاب شوند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی مطرح کرد در انتخابات گذشته ستادها انگیزه‌ای نداشتند و مردم هم برای رای دادن همین طور بودند چرا که مردم با شنیدن شعارها رای می‌دادند ولی وقتی شعار ها تحقق پیدا نمی‌کرد یا شعار بدون پشتوانه بود و عملی  نمی شد و مشکل روز به روز بیشتر می شد، مردم هم ناراحت می شدند و با صندوق رای قهر می کردند.

وی عنوان کرد: مردم دیده‌اند که در دولت دوازدهم در ۴ سال قیمت دلار از ۵ تومان به ٢۵ هزار تومان افزایش یافت و در سه ساله دولت سیزدهم از ٢۵ تا ۶٠ هزار تومان رسیده است و با این حال باید گفت قهر کردن با صندوق رای کاری را درست نمی کند به شرطی که کسی که اصلح است انتخاب شود.

علیخانی بیان کرد: دکتر پزشکیان با سابقه وزارت بهداشت و نمایندگی مردم تبریز در مجلس به میدان آمده و این بار استقبال ها هم از او بیشتر شده و شاهد تشکیل ستادهای مردمی و رایگان در حمایت از دکتر پزشکیان هستیم.

عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد مرکزی دکتر پزشکیان گفت: انگیزه به وجود آمده و اگر همت شود و آمار آرای دکتر پزشکیان بالای ۵۵ درصد در دور اول باشد او با یک رای قاطع انتخاب می شود. این مردم از فشارهای اقتصادی به تنگ آمده اند و ظرفیت مشکلات بیشتری ندارند و همه دنبال روزنه برای بهبود وضع هستند اما با شعار و رفتار افراطی این مهم به دست نمی آید.

وی با اشاره به اخلاق مداری دکتر پزشکیان عنوان کرد: می‌بینیم که او در مناظره برگزار شده وقتی دروغ و تهمت ها زده شد واکنش بدی از خود نشان نمی دهد.

علیخانی گفت: دکتر پزشکیان فردی معتدل و اهل تعامل و گفتگو است که حاضر به بداخلاقی نیست، او عقلانیت و جایگاه علم و تخصص را بالا می برد و در اداره امور از دانش افراد توانمند و متخصص بهره خواهد برد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز