خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار ‌و رئیس شورای کرج؛

بوستان ولیعصر در منطقه مهرشهر افتتاح شد+فیلم

بوستان ولیعصر در منطقه مهرشهر افتتاح شد+فیلم
کد خبر : ۱۴۹۳۰۹۲

با حضور مسئولان مدیریت شهری کرج، آیین بهره برداری از بوستان ولیعصر در یکی از محلات محروم منطقه مهرشهر کرج انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد کیانی شهردار کلانشهر کرج در آیین افتتاح  بوستان ولیعصر که با حضور فرماندار شهرستان کرج، رئیس و اعضای شورا ‌و جمعی از اهالی خیابان ولیعصر در مهرشهر برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهری کرج نگاه ویژه به مناطق محروم دارد و در این راستا احداث‌‌ پارک ولیعصر به عنوان اولین گام بود و‌ این حرکت ادامه خواهد داشت.

کیانی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج خدمتگذار شهروندان است، افزود: توجه به بهسازی ‌و آسفالت معابر، جدولگذاری، فضای سبز ‌و فضاهای ورزشی ‌و‌ آموزشی نیز در دستور کار مدیریت شهری این کلانشهر قرار دارد.

شورای شهر کرج به رسیدگی محلات محروم تعصب دارد

مسعود محمدی، رئیس شورای شهر کرج نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر پیگیری های مردمی انجام شده در راستای احداث بوستان ولیعصر، گفت: یقین دارم این پروژه با حمایت و‌ مشارکت مردمی به سرانجام رسید و اگر پیگیری های مستمر آنها نبود، امروز شاهد این اتفاق نبودیم.

محمدی افزود: شهادت می‌دهم در بین مردم و مسئولان این منطقه، افرادی بودند که خواسته شخصی نداشتند ‌و برای راه اندازی این پارک از وقت ‌و کار خود گذشتند.

رئیس شورای شهر کرج گفت: این پارک برای برگزاری جشن دو عید قربان و غدیر، توسط معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج مهیا می شود.

محمدی تاکید کرد: مدیریت شهری کرج به رسیدگی و رفع مشکلات محلات کم برخوردار تعصب دارد ‌و در راستای آبادانی محلات محروم، طی سه سال گذشته بیشترین بازدید را در این مناطق شهری داشته است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک، سالن چندمنظوره ‌و فرهنگسرا منطقه ۳ در محله ولیعصر مهرشهر افتتاح و‌ در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بوستان ولیعصر در مهرشهر خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی(شعبان آباد) به مساحت ۷ هزار متر مربع برای افزایش زیرساخت‌های سبز در محله کم برخوردار آق تپه احداث شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز