خبرگزاری کار ایران

سرمربی شمس آذر مطرح کرد:

ادامه کار در تیم فوتبال شمس آذر برایم میسر نیست

ادامه کار در تیم فوتبال شمس آذر برایم میسر نیست
کد خبر : ۱۴۸۷۳۲۷

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: تا اینجا تمام اعضای تیم فداکارانه کار کردند اما حقیقت این است که من بیشتر از این نمی‌توانم فداکاری کنم؛ من حتی در خیابان تراکت پخش کردم و پای کار تبلیغات بودم و اینجا مسئولان و مدیران باید پای کار تیم بمانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی شب سه‌شنبه در کنفرانس خبری پس از بازی با پرسپولیس و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از نظر تاکتیکی تیم برتر میدان بودیم تا جایی که ۶ تا هفت کرنر روی تیم حریف داشتیم.

وی اضافه کرد: ۱۰ دقیقه بعد از گل اول در میدان، کنترل بازی در اختیار ما بود؛ بازیکنان من خوب بازی می‌کنند اما هنوز به بلوغ نرسیده‌اند؛ به هرحال تجربه مهم است و باید به مرور زمان یکسری موارد را یاد بگیرند.

«دقیقی» تصریح کرد: بهترین بازیکن من پوریا سرآبادانی روز گذشته مریض شد و با حال خراب بازی کرد؛ پوریا نفر تاثیرگذاری است و ای کاش رحمان رضایی و اعرابی و محمد خدابنده‌لو به جای بازیکنان جوان و کم‌تجربه در بازی ما حضور داشتند.

سرمربی شمس آذر بیان کرد: نیمه دوم با تغییر تاکتیک به گل رسیدیم و در مجموع داوری اشتباه و موثر نداشتیم اما شیب برخی تک صحنه‌ها به سمت تیم حریف بود.

دقیقی خاطرنشان کرد: ما در نیم‌فصل ۳۰۰ میلیارد ریال حمایت مالی نداشتیم؛ استاندار به دنبال درآمد پایدار برای باشگاه است اما خیلی راحت می‌شد از سوی نمایندگان، شورا و شهرداری این مبالغ را تامین کرد.

سرمربی شمس آذر اضافه کرد: جایگاهی که امروز تیم شمس آذر به دست آورده آرزوی خیلی از تیم‌هاست؛ آن هم برای تیمی که بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است،

دقیقی یادآور شد: خدارو شکر می‌کنم که در کمتر از ۲ سال در قزوین توانستم اتفاقی رقم بزنم که اگر میلیاردها ریال هزینه می‌شد، این شکلی نمی‌توانست فضای شاد و با نشاطی برای مردم استان ایجاد کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز