خبرگزاری کار ایران

فوت دانشجوی دندانپزشکی شیراز بر اثر ایست قلبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۱۰۱

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: مرحوم «علی مشهوری»، دانشجوی‌ دندانپزشکی این دانشگاه صبح امروز (جمعه ) براثر ایست قلبی درگدشت و موجب تاثر جامعه دانشگاهی شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین انباردار افزود: این دانشجو اهل استان فارس و ورودی سال ۱۴۰۱بوده که صبح امروز (جمعه ) فوت کرده است.

وی با بیان اینکه این دانشجو، یکی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، افزود: تیم‌های بررسی مشغول بررسی موضوع هستند، اما قاعدتاً در اینگونه موارد، جسد به پزشکی قانونی منتقل داده خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: علت فوت وی در دست بررسی است.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم علی مشهوری، دانشجوی‌ دندانپزشکی این دانشگاه را تسلیت گفت.

در متن این پیامآمده است: در گذشت مرحوم «علی مشهوری» دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر ایست قلبی، موجب تاثر و تالم جامعه دانشگاهی شد.

در خاتمه این پیام آمده است :اینجانب ضمن ابراز همدردی فراوان و عرض تسلیت به خانواده این دانشجوی عزیز، دوستان و هم کلاسی های این مرحوم، برایشان از درگاه ایزد منان صبر و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز