خبرگزاری کار ایران

۵۰ درصد تصادفات آذربایجان غربی در ارومیه رخ می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۲۱

رئیس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به بررسی کلی از محورهای مواصلاتی استان مشخص شد ۵۰ درصد تصادفات در شهرستان ارومیه رخ می دهد.

به گزارش ایلنا، امیر ید بیضا در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه، طبق بررسی های بعمل آمده از محورهای مواصلاتی استان مشخص شد ۵۰ درصد تصادفات در شهرستان ارومیه رخ می دهد گفت: از این آمار نیمی از تصادفات در محور ارومیه به سرو و نیمی دیگر در محور ارومیه -مهاباد و در محدوده صفر تا ۱۰ کیلومتر اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: بررسی کارشناسی نشان می دهد دور برگردان‌ها نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند لذا شورای راهبری تصادفات استان تصمیم گرفت در محورهای ارومیه - سرو و ارومیه مهاباد تعداد ۵ دوربرگردان احداث کند تا بریدگی ها به دوربرگردان تبدیل شوند.

ید بیضا اظهار کرد: برای احداث این دوربرگردان ها ۱۰ میلیارد تومان اعتبار استانی و ۵۰ میلیارد تومان نیز اعتبار ملی جذب شده است.

رئیس اداره ایمنی راه های  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر نیز پیمانکار مربوطه برای دو دوربرگردان با طی مراحل قانونی انتخاب و در شرف آغاز عملیات هستند و مابقی نیز در مرحله طی تشریفات پیمان سپاری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز