خبرگزاری کار ایران

مدیرکل درمان مستقیم تامین اجتماعی خبر داد؛

راه‌اندازی بخش مدرن زایمان در بیمارستان خلیج فارس + فیلم

راه‌اندازی بخش مدرن زایمان در بیمارستان خلیج فارس + فیلم
کد خبر : ۱۴۷۹۶۵۴

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، گفت: به زودی بخش مدرن زایمان در بیمارستان خلیج فارس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، مهدی ناقوسی در حاشیه بازدید از بیمارستان خلیج فارس، گفت: طی سفری که استان هرمزگان داشتیم، جلسه‌ای در سازمان مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد و عملکردهای استان در وضعیت درمان بستری و سرپایی بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه چالش‌ها و مشکلات همکاران در عرصه درمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که ما نتیجه را در سازمان تامین اجتماعی پیگیری خواهیم کرد.

ناقوسی با اشاره به بازدید از بیمارستان خلیج فارس، افزود: بیمارستان خلیج فارس دارای عملکرد خوبی است و خوشبتخانه هتلینگ بیمارستان به صورت کامل انجام شده است.

وی اضافه کرد: به زودی دو بخش جدید در این بیمارستان راه‌اندازی خواهد شد.

ناقوسی با اشاره به قدیمی بودن بخش و روش سنتی بخش زایمان، گفت: در این بیمارستان به زودی بخش LDR راه‌اندازی می‌شود که روشی مدرن است و از لحاظ رفاه حال مادران بسیار بخش خوبی است. این بخش شامل 9 تخت خواهد بود.

مدیرکل درمان مستقیم تامین اجتماعی، اضافه کرد: از دیگر نقاطی که در این بیمارستان دچار چالش است، بخش اورژانس است که استانداردهای لازم را ندارد و فضای کافی را جهت ارائه خدمت در اختیار ندارد.

راه‌اندازی مراکز خدماتی در برخی از شهرهای استان

وی ادامه داد: به زودی بخش اورژانس توسه خواهد یافت و استانداردسازی لازم در این بخش انجام خواهد گرفت.

ناقوسی بیان داشت: در سازمان تامین اجتماعی ما در حوزه درمان مستقیم دارای 400 مرکز هستیم که حدود 80 مرکز آن بیمارستان است. بیمارستان خلیج فارس نیز یکی از مراکز است که در شاخص‌های ارزیابی در جایگاه خوبی دارد.

وی همچنین گفت: در بررسی شهرستان‌های استان، شهرهایی که بیمه شده بالای 200 هزار نفر دارند در حال احداث مراکز خدماتی هستیم که در این زمینه اقدامات خوبی شکل گرفته است که البته در برخی شهرها با کمبود زمین مواجه شده‌ایم که امیدواریم مسئولین مربوطه زودتر زمین را در اختیار ما قرار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز