خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

افزایش حقوق کارگران تورم‌زا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۰۲

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: عده‌ای معتقدند افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تورم‌زا است؛ اما این موضوع به‌هیچ‌عنوان صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دیدار چهار ساعته با دبیر اجرایی خانه کارگر و جمعی از فعالان جامعه کارگری گفت: مشکلات جامعه کارگری بسیار زیاد است، عده‌ای معتقدند افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تورم‌زا است؛ اما به اعتقاد بنده به عنوان یک کارشناس اقتصادی و اقتصاددان، این موضوع به‌هیچ‌عنوان صحیح نیست.

رسول بخشی با بیان اینکه برخی افراد در محاسبه نرخ تورم دچار اشتباه می‌شوند، افزود: در مجلس شورای اسلامی حامی کارگران خواهیم بود و به این موضوع افتخار خواهیم کرد، مسائل و مشکلات تأمین اجتماعی را پیگیری خواهیم کرد و مواردی که قابل پیگیری در استان باشد را با مسئولان استان مطرح و پیگیری می‌کنیم.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر لازم باشد برای حل مشکلات کارگران، وزرا را نیز به مجلس می‌آوریم، حتی این آمادگی از طرف بنده وجود دارد که دفتری برای خانه کارگر به منظور پیگیری مشکلات جامعه شریف کارگری داشته باشم، به‌طور قطع در دفاع از حقوق کارگران با تمام توان فعالیت خواهیم داشت.

 در ادامه، حمیدرضا امینی، دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان با اشاره به برخی مسائل و مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی اظهار کرد: درخواست داریم به سازمان تأمین اجتماعی توجه ویژه‌تری شود، از طرفی رعایت قانون کار به عنوان یکی از مهم‌ترین قوانین کشور مورد تأکید ویژه قرار گیرد، امروز کارگران و خانواده‌های آنها با مشکلات بسیار زیادی در حوزه درمان روبرو هستند که این موضوع نیازمند تدبیر ویژه مسئولان مرتبط است.

شایان ذکر است در این دیدار، اعضای کمیته سیاست‌گذاری خانه کارگر به ارائه مشکلات، و مسائل کارگران و بازنشستگان از جمله مسکن، درمان، معیشت، و... اشاره کردند و خواستار پیگیری و حل این معضلات توسط نمایندگان مجلس شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز