خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبرداد؛

ضبط ۸۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مهاباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۲۳۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از محکومیت هفت میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریالی برای فروش غیر مجاز مواد سوختی در مهاباد خبرداد.

به گزارش ایلنا،حسین نجف زاده گفت: پرونده یکی از معادن سنگ شهرستان مهاباد برای فروش غیر مجاز ۸ هزار لیتر نفت گاز به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی  شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز  و متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته نجف زاده شعبه همچنین حکم به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا برای مال از بین رفته صادر و در مجموع متهم به پرداخت هفت میلیارد و ۲۰۳  میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: عوامل اکیپ مشترک تعزیرات حکومتی،بازرسان صنعت،معدن وتجارت و ماموران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان مهاباد گزارش تخلف را در بازرسی از یکی از معادن سنگ کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن 33466803-044 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز