خبرگزاری کار ایران

یک مسئول اعلام کرد؛

پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۲۸۴

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: طی شش ماه گذشته، ۱۷ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات بر اساس آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و دستور مراجع قضایی پلمب شد.

به گزارش ایلنا، پژمان شفیعی اظهار کرد: طی شش ماه گذشته، ۱۷ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات بر اساس آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و دستور مراجع قضایی پلمب شد.

وی افزود: در نیمه دوم سال گذشته، ۱۵۰ اخطار کتبی برای واحدهای جمع‌آوری و فروش ضایعات صادرشده که از این میزان ۱۷ مورد به‌طور کامل پلمب و به سایرین جهت جمع‌آوری و انتقال به حریم شهر تذکر داده‌شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه رعایت نکردن موارد بهداشتی به‌عنوان تهدیدی علیه بهداشت عمومی، دپوی حجم انبوهی از پسماندها و انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات و آلودگی صوتی در محدوده مناطق مسکونی از دلایل تذکر و پلمب واحدهای جمع‌آوری و فروش ضایعات بوده است، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی و بررسی کارشناسان سازمان موارد مرتبط با مشاغل مزاحم شهری پیگیری و رصد می‌شود.

شفیعی با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در دو بخش کوتاه‌مدت و بلندمدت پی گیری و دنبال می‌شود، بیان داشت: در بخش اول ساماندهی و خروج از محدوده مرکزی و در بخش دوم احداث سایت‌های ساماندهی خارج از محدوده شهری در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند موارد مرتبط با مشاغل مزاحم شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز اطلاع‌رسانی و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز