خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۲۵۳ گروه جهادی در سیل اخیر یزد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۱۴۷

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ۲۵۳ گروه جهادی در مناطق سیل‌زده استان اقدام به کمک و خدمت‌رسانی به مردم کردند.

به گزارش ایلنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی در رابطه با فعالیت‌ها و اقدامات گروه‌های جهادی در سیل اخیر در استان یزد اظهار کرد: شهرستان‌های تفت، بهاباد، بافق، اردکان، ابرکوه، مهریز و مروست درگیر سیل و سیلاب شدند که در همه این شهرستان‌ها گروه‌های جهادی پای‌کار آمدند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۱۳۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی در مجموع این شهرستان‌ها اقدام به کمک و خدمت‌رسانی به مردم کرده‌اند، ادامه داد: این افراد سه روز کامل در حالت آماده‌باش قرار داشتند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه بسیجیان، به‌ویژه گروه‌های جهادی و جهادگران در همه حال و همیشه آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، ادامه داد: لایروبی از واحد‌های مسکونی سیل‌زده، شست و شوی وسایل سیل‌زدگان، هدایت روان آب‌ها از کوچه‌ها و شناسایی افراد آسیب‌دیده از جمله اقدامات خدمت‌رسانی به مردم بود که از اولین ساعات وقوع سیل با حضور به‌موقع جهادگران و بسیج سازندگی رقم خورد.

زارع‌کمالی با بیان اینکه جهادگران و گروه‌های جهادی در شرایط مختلف در کنار مردم حضور دارند، تصریح کرد: افراد آسیب‌دیده بعد از شناسایی به‌منظور دریافت خدمات حمایتی و خسارت به نهاد‌های مربوط معرفی می‌شوند.

وی یکی از اقدامات گروه‌های جهادی برای پیشگیری و کاهش آسیب و خسارت سیل را تقویت سیل بند‌ها عنوان کرد و افزود: با کمک گروه‌های جهادی سیل بند‌ها در شهرستان‌های زارچ، اردکان، خاتم و مروست تقویت شدند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: در راستای کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم گروه‌های جهادی به تجهیزاتی، چون کف کش، لجن‌کش، موتور برق، ماشین‌آلات سنگین مجهز شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز