خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

1500 پاکبان در شهرهای گلستان مشغول فعالیت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۴۰۹

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: 1500 پاکبان در شهرهای گلستان مشغول فعالیت هستند و گشت های شبانه نیروی انتظامی برای امنیت پاکبانان بسیار مهم است.

به گزارش ایلنای گلستان، سید محسن حسینی افزود: نظافت معابر شهر، ساماندهی پسماندها در سطح شهر از جمله وظایف پاکبان ها است و لحظه ای هم نمی توان شهرها را بدون پاکبان ها تصور کرد.

وی با بیان اینکه وظایف دیگران نسبت به پاکبانان هم مهم است، اظهار کرد: از جمله وظایف مردم نسبت به پاکبان ها این است که زباله ها را به صورت پراکنده در معابر و جداول نریزند و رانندگان هم هنگام عبور از کنار پاکبانان در حین انجام کار، با احتیاط کامل عبور کنند.

وی تصریح کرد: همه ما در یک پازل چند وجهی،  اداره کشور را به عهده داریم و همین طور که همه مشاغل توقع احترام دارند ، پاکبان هم انتظار احترام دارد و این توقع به جا است و همه باید هوای همدیگر را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: گشت های شبانه نیروی انتظامی برای امنیت پاکبانان بسیار مهم است و انتظار از شهرداری ها این است که بیشتر به مسائل امنیت شغلی، بیمه و معیشت پاکبانان ، لباس های مناسب پاکبانان و امکانات مورد نیاز برای پاکبانان توجه نمایند. پاکبانان نیازمند آموزش هستند و توقع است شهرداران محترم آموزش را در نظر بگیرند .

وی گفت: تشویق های مناسب، واکسیناسیون به موقع، اعمال مرخصی برای پاکبانان، توجه به موضوع درمان پاکبانان از جمله موضوعاتی است که شهرداری ها باید در خصوص پاکبانان مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 1500 پاکبان در شهرهای 36 گانه استان گلستان مشغول فعالیت هستند که مسئولیت خدمت رسانی در حوزه خدمات شهری به یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت شهری استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز