خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا استان خبر داد؛

اصلاح و توسعه ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۱۴۹

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از اصلاح و توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در شهرها و روستاهای استان، طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور با بیان اینکه به دلیل تداوم خشکسالی ها و تنش آبی در بیشتر شهرها و روستاهای استان، ماه های پرکاری را سپری کردیم ، گفت: با برنامه ریزی مدون قبلی و تلاش مضاعف، تنش آبی شهرها و روستاهای استان به خوبی مدیریت شد و خوشبختانه تلاش های صورت گرفته به نتیجه رسید و در حال حاضر وضعیت نسبتا مطلوبی را در غالب مناطق استان شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر ذخائر سد ها، چشمه ها، قنات ها و ... تأمین بخش غالب آب شرب مردم استان فارس از طریق چاه ها تأمین می شود که کاهش بارندگی مناسب در برخی نقاط استان موجب خروج تعدادی از منابع از جمله سد رودبال و تعدادی از چاه ها از مدار بهره برداری شد.

صادق پور افزود: تحت پوشش قرار گرفتن مشترکین جدید ایجاب می کند تا طرح های توسعه ای جدیدی در حوزه آبرسانی طراحی و اجرا شود که در همین راستا طی سال گذشته، علاوه بر اقدامات فنی و مهندسی گسترده با هدف نگهداشت و افزایش بهره وری تأسیسات آبرسانی موجود، به منظور تأمین آب شرب مشترکین جدید و قدیم، اقدام به اصلاح و توسعه افزون بر۸۱۴کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع با صرف اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال شد.

به گفته این مسئول ارشد حوزه آبرسانی استان فارس، اصلاح و توسعه بیش از ۲۹۱ کیلومتر خط انتقال و اصلاح و توسعه بالغ بر ۵۲۳کیلومتر شبکه توزیع در شهرها و روستاهای استان مشروح این اقدامات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز