خبرگزاری کار ایران

در راستای ایمن سازی؛

تردد در جاده کرج -کندوان به مدت 2 روز ممنوع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۱۴۲

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان بعلت انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی فر با اشاره به محدودیت تردد جاده‌ای استان البرز در محور کرج تا کندوان، اظهارکرد: در راستای افزایش ایمنی محورکرج -کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده،مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان از تاریخ 2 الی 3  اردیبهشت ماه به مدت 2  روز از ساعت 9 صبح الی  15 عصر جهت انجام عملیات نصب توری مسدود خواهد شد.

 زندی فر افزود: نقطه اول  عملیات نصب توری بر روی ترانشه های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام می‌شود که در این پروژه 15  هزار متر مربع توری نصب خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد :  ممکن است این  انسداد طی روزهای آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع رسانی مجدد انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان می توانند  جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱  تماس برقرار کرده و طی این  مدت  از مسیرهای جایگزین که در نظر گرفته می شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز