برای افزایش رضایت شهروندان و مسافران؛
تلاش شبانهروی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز در نوروز
جلسه اداره منابع انسانی معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز با حضور معاون خدمات شهری و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در محل ستاد عالی نظارت بر خدمات نوروزی در باغ جهاننما برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این جلسه رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز با اشاره به رونمایی از پوسته جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری گفت: در ایام نوروز تلاش کردهایم با نظارت همهجانبه شرایط را برای رضایت هرچه بیشتر شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم کنیم.
مسعود زارعی به چیدمان صحیح نیروهای کارآمد و افزایش همافزایی و توان اجرایی در بخش گردشگری اشاره کرد و همچنین از اقدامات خوب سازمان میادین و مشاغل شیراز در زمینه ایجاد بازارچههای نوروزی یاد کرد که رضایت شهروندان را به دنبال داشته وسبب شده بازرسان شورا بازخوردهایی مثبت را از مراجعان دریافت کنند.
زارعی تاکید کرد با توجه به افزایش تناژ پسماند در روزهای پایانی سال و اوایل فروردین، یکی از اقدامات قابل تحسین سازمان مدیریت پسماند، توجه ویژه به نظافت و جمعآوری پسماند بوده است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز، ضمن سپاسگزاری از رهنمودهای شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: از ۲۶ اسفندماه تا یک فروردین ۵۸ هزار نفر از میهمانان نوروزی در محلهای اسکان شهرداری استقرار یافتهاند و با توجه به سرمای هوا تمهیدات لازم برای گرمایش این محلها و نیز اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب چادر در محلهای غیر مجاز انجام شده است.
روح الله خوشبت با اشاره به بارش باران در نخستین روز سال نو، تاکید کرد: با همافزایی و تلاش مجموعه خدمات شهری در مناطق یازده گانه و حوزههای تابعه، بارش باران هیچ مشکلی را برای شهروندان ایجاد نکرد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز همچنین گفت: مشکلاتی چون کمبود نیرو و تجهیزات در جلسات هماهنگی مرتفع شده و تلاش کردهایم با توجه به موضوع فعالیت و دستهبندی موضوعی آموزشهای مناسب به کارکنان داده شود تا سرعت پاسخگویی و اقدام متناسب با موضوع در تمام زمینههای خدمترسانی افزایش یابد.