خبرگزاری کار ایران

بیش از ۶۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۱۶

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۶۳۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی، با اشاره به بارش برف در بیشتر محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان باز است.

وی از انجام ۶۳۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان خبر داد و عنوان کرد: ۱۲ مورد ریزش برداری نیز انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از رهاسازی ۱۷ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز خبر داد و افزود: برای تسهیل تردد مردم ۵۷۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی استان مصرف شده است.

کهریزی با بیان اینکه تقریبا در بیشتر محورهای استان بارش برف داشتیم، خاطرنشان کرد: عمده برف روبی در محورهای سنقر به بیستون، روانسر، پاوه و شهرستان‌های شرقی استان انجام شد.

به گفته این مسئول، برف روبی در محورهای کرمانشاه با حضور ۷۳ نیروی راهداری و ۴۸ دستگاه ماشین آلات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد روان و بدون مشکل را در تمامی محورهای استان داریم، ادامه داد: با توجه به احتمال تداوم بارش‌ها، توصیه می‌شود رانندگان هنگام ورود به جاده از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کرده و با آمادگی کافی سفر خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز