خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر زنجان خبرداد؛

امداد رسانی هلال احمر به بیش از 150 مسافر گرفتار در کولاک جاده‌ها

امداد رسانی هلال احمر به بیش از 150  مسافر گرفتار در کولاک جاده‌ها
کد خبر : ۱۴۵۲۵۳۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: تیم های عملیاتی به 152 نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک جاده های ارتباطی این استان امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حکمت اله هاشمی،  امروز در جمع خبرنگاران، گفت: شبانه روز گذشته امدادگران و نجاتگران هلال احمر به 51 خودروی گرفتار در  برف و کولاک امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: این امداد رسانی توسط تیم های امداد ونجات پایگاه جاده ای هلال احمر سرخه دیزج و پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال شهرستان خرم دره واقع در آزادراه زنجان – قزوین  امدادرسانی شد.

وی، گفت: این تیمهای عملیاتی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند و عملیات در ساعت 21:55 پایان یافت.

 هاشمی تاکید کرد: در جاده زنجان – طارم 50 خودرو با 150 سرنشین گرفتار و در جاده زنجان – به خرم دره نیز یک خودرو با 2 سرنشین امدادرسانی و خودروهای گرفتار در برف و کولاک توسط نجاتگران رهاسازی و به مسیرهای اصلی هدایت شدند.

وی، یادآور شد: پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان آماده اسکان اضطراری در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک احتمالی است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان، گفت: هموطنان هنگام هشدار هواشناسی در خصوص وقوع کولاک، بارش برف و باران از صعود به ارتفاعات و ترددهای غیرضروری در جاده‌های ارتباطی استان خودداری کنند.

هاشمی، تاکید کرد: هلال احمر استان زنجان تا پایان هفته جاری و با خروج سامانه بارشی، کولاک و وزش باد شدید در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان، در پایان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز