خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای البرز خبر داد؛

تامین آب شرب پایدار در روستاهای ساوجبلاغ

تامین آب شرب پایدار در روستاهای ساوجبلاغ
کد خبر : ۱۴۵۰۳۰۵

تحقق نوسازی ۶۶ کیلومتر زیرساخت آبی در البرز

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با اشاره به تامین آب شرب شهرستان ساوجبلاغ و تحقق نوسازی ۶۶ کیلومتر زیرساخت آبی استان، گفت: پروژه های جهاد آبرسانی البرز از محل اعتبارات منابع داخلی در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از البرز، حمید رضا نامداری با اشاره به تامین آب شرب پایدار در روستاهای ساوجبلاغ استان البرز، اظهار داشت: با توجه به سیاست های دولت و با هدف آبرسانی پایدار به روستاهای محروم استان البرز، اجرای عملیات اصلاح شبکه و انشعاب آب در دو روستای شهرستان ساوجبلاغ اتمام یافت.

نامداری در این خصوص تصریح کرد: این مهم در قالب ۱۵۰۰ متر اصلاح شبکه و ۸۰ فقره انشعاب آب در روستاهای ایقربلاغ و حسین آباد کوشک زر از توابع شهرستان ساوجبلاغ انجام شد.

وی افزود: اصلاح ۱۵۰۰ متر شبکه توزیع آب منجر به حذف انشعابات غیر مجاز ، جلوگیری از هدر رفت آب بدلیل فرسودگی لوله‌ها، ذخیره سازی مناسب و در نهایت ارتقاء سطح رضایت‌ اهالی روستا شده که اصلی ترین هدف از اجرای طرح جهاد آبرسانی است.

نوسازی ۶۶ کیلومتر زیرساخت آبی در شهرهای البرز محقق شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در ادامه گفت: با توجه به کاهش شدید منابع آبی البرز طی سنوات اخیر و در راستای پیشگیری از بروز تنش آبی احتمالی در زمان اوج مصرف آب در سال آینده، موضوع اصلاح و بازسازی شبکه آب در سطح استان بیش از پیش مورد توجه واقع شد و طی سال جاری بیش از ۶۶ کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی سطح استان مورد نوسازی، قرار گرفته است.

وی افزود: از این میزان اصلاح شبکه ١۶ کیلومتر در شهرستان کرج ۷.۳ کیلومتر در شهرستان فردیس ،۴.۵ کیلومتر در شهرستان اشتهارد ۵.۵ کیلومتر در شهرستان طالقان ،۵.۱ کیلومتر در نظر آباد،۱۸.۲ کیلومتر در ساوجبلاغ و ۹.۳ کیلومتر در شهرستان چهارباغ اجرا شده است.

نامداری در خاتمه به برنامه ریزی صورت پذیرفته در این خصوص اشاره و عنوان داشت: اصلاح و بازسازی میزان 69 کیلومتر شبکه آب با اعتباری حدود ۵۹۰ میلیارد ریال برای سال 1403 پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز