خبرگزاری کار ایران

جزئیات برخورد خودرو با لوکوموتیو راه آهن زاهدان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۱۱

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور ادامه داد: تصادف یک دستگاه پژو پارس با لوکومتیو راه آهن در حالی رخ داد که مسیر تردد خودروها از روی ریل توسط نیروی این اداره کل بسته شده بود و خودروی موردنظر با وجود هشدار ایست اما با سرعت قصد گذر از ریل را داشته است.

به گزارش ایلنا، حمید بهادری روز دوشنبه در گفت و گویی بیان کرد: بر اثر برخورد لوکوموتیو راه آهن زاهدان در محدوده تقاطع غیر همسطح میدان خاتم زاهدان با یک دستگاه پژو پارس علاوه بر وارد شدن خسارت مالی به خودرو، راننده آن نیز مصدوم شده که توسط اورژانس، پس از انجام اقدامات رهاسازی و اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان انتقال داده شد.

وی افزود: کمیسیون سوانح راه آهن با حضور در محل وقوع حادثه و بیمارستان، در حال بررسی موضوع هستند.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته و بررسی‌های شواهد و دوربین‌های محل، با آنکه مسیر تردد خودروها از روی ریل توسط نیروی این اداره کل بسته شده بود و خودروها ایستاده بودند، یک دستگاه خودروی پژو پارس از کنار خودروها با سرعت عبور کرده و با وجود ایست همه خودروها، بر روی ریل قرار می‌گیرد که همزمان لوکوموتیو نیز رسیده و به ماشین برخورد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: طرح مشارکتی زیرگذر خودرویی در این محل از مدتی قبل در حال اجراست و مقرر شده بود تا در ۲۲بهمن امسال مورد بهره برداری قرار گیرد که با اجرا شدن آسفالت پروژه توسط شهرداری زاهدان و افتتاح طرح نهایتا تا هشت روز آینده، دیگر در محل این گذرگاه شاهد چنین حوادثی نخواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز