خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

بزودی 130 نفر نیروی شرکتی در هلال احمر زنجان بکار گییری می‌شود

بزودی 130 نفر نیروی شرکتی در  هلال احمر زنجان بکار گییری می‌شود
کد خبر : ۱۴۴۶۳۸۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با اشاره به اینکه از بین تیم واکنش سریع 32 نفره جوانان 17نفر جذب می شوند، گفت: بزودی 13نفر در هلال احمر زنجان نیروی شرکتی به کار گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت الله هاشمی، عصر شامگاه امروز در جمع خبرنگاران، با ارائه گزارش عملکرد، با اشاره به اینکه ایران یکی از 192کشورعضو جمعیت هلال احمر جهان است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر کشور در حوزه های آموزشی، بهداشتی درمانی، امداد رسانی، توان بخشی خدمات اجتماعی، حوزه سلامت، دفاع از ارزش های انسانی، کمک به مشارکت جوانان، کمک به تجهیز و تامین داروها و ... ارائه خدمات می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، با بیان اینکه در 11ماهه سالجاری اجرای کد توان افزایی برای نیروی انسانی داشتیم، ادامه داد: ساختار سازمانی جمعیت هلال احمر با توجه به توانایی های نیروها تبین شده است.

وی، با اشاره به برگزاری مانورهای بزگ از جمله مانور بزرگ سد تهم زنجان، تصریح کرد: برگزاری این مانورها به منظور پیشگیری با هدف کاهش هزینه ها و تلفات درزمانهای بحرانی حوادث است.

به گفته هاشمی، امسال برای اولین بار تیم واکنش سریع تشکیل داده شده است، که با انتخاب 32 نفر 17نفراز نخبگان دارای فن و تخصص در حوزه های مختلف توانمندی به استخدام هلال احمر در خواهند آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان، با بیان اینکه دارای 10 پایگاه جاده ای در استان هستیم، خبر از کمبود پایگاههای امداد و نجات جاده ای در استان داد.

هاشمی، با اشاره به اهمیت جلوگیری ارگان ها و دستگاه ها ازموازی کاری در زمینه امداد رسانی، گفت: بزودی ازبانوان برای مرکز کنترل استفاده می شود.

وی، با بیان اینکه لایه های مختلف خدماتی در آینده با هوش مصنوعی انجام خواهد شد، تاکید کرد: توانایی پیش بینی زلزله 7ریشتری را داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، با بیان اینکه آمبولانس های هلال احمر در سالجاری 188نفر را برای امداد رسانی انتقال دادند، اضافه کرد: در حوزه امداد و نجات رویکرد ما سرعت عمل و کیفیت عمل است.

به گفته هاشمی، 16هزار داوطلب 35 سال به بالا در جمعیت هلال احمر استان عضو هستند، یک میلیارد 800 میلیارد نیز کمک های حمایتی از مرکز داشتیم.

به گفته وی 3هزار بسته معیشتی، بهداشتی با ارزش مالی 25میلیارد ریالی به مردم ارائه داده شده است.

این مسئول در استان، با بیان اینکه 800میلیون اعتبارات دارویی در سفر رئیس جمهور به زنجان اخذ شده است، اضافه کرد: در 11ماهه 20 طرح اثر گذار اجتماعی داشتیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز