خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری زنجان:

انتخابات رابطه مستقیمی با امنیت و اقتدار ملی دارد

انتخابات رابطه مستقیمی با امنیت و اقتدار ملی دارد
کد خبر : ۱۴۴۶۲۸۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با اشاره به اینکه انتخابات مهمترین جلوه مردم سالاری دینی است، گفت: انتخابات و حضور مردم در آن رابطه مستقیمی با امنیت و اقتدار کشور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  ابوالفضل رفیعی، امروز همزمان با برگزاری مراسم جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی زنجانی، با حضور مسئولان استانی و کشوری، در سالن فرهنگی هنری سهروردی زنجان، اظهار کرد: کمیته امداد دقیقا یک ماه پس از پیروزی انقلاب شکل گرفت و رفع محرومیت از اهداف آن بوده است و خوشبختانه در ۴۵ سال گذشته فعالیت خوبی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، ادامه داد: کمیته امداد نماد عدالت است و با کمک به اشتغال کشور و توانمندسازی مددجویان اقدامات قابل توجهی در دستگیری از محرومین برداشته است.

وی، گفت: نقشه‌های شوم دشمنان برای توقف قطار پیشرفت کشور با هوشیاری و حضور مردم در صحنه همچون همیشه، نقش برآب می‌شود.

رفیعی، در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: در این انتخابات  در شرایطی هستیم که چشم همه به ایران است.

معاون استاندار زنجان، با اشاره به اینکه برای حل مشکلات خودمان باید پیشقدم شویم، افزود: انتخابات و حضور مردم در آن رابطه مستقیمی با امنیت و اقتدار کشور دارد و حتی در عرصه تحریم‌های جدید نیز تاثیرگذار خواهد بود، چون تجربه نشان داده هرچقدر ما بیشتر عقب‌نشینی کردیم دشمن بیشتر پیشروی کرده است.

وی،  با بیان اینکه دشمنان با شناخت از اهمیت حضور مردم در انتخابات، همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای به کارگرفته‌اند، افزود: هرگونه بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای جواب مثبت به خواست دشمنان این مرز و بوم و زمینه ساز تشدید اقدامات آنها علیه ملت ایران خواهد بود.

رفیعی، در پایان با اشاره به اینکه مردم ایران حتی در انتخاب رهبر خود هم دخالت دارند، افزود: یکی از مهمترین مبانی انقلاب اسلامی، بحث حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است و ایجاد و بروز انقلاب ناشی از این امر بود که مردم تصمیم گرفتند با انسجام و یکدلی در کنار رهبری امام و بر مبنای آموزه‌های دین اسلام، مسیر نادرست کشور را تغییر دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز