خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان زنجان:

آموزش کمک‌های اولیه به سربازان وظیفه نیروهای مسلح

آموزش کمک‌های اولیه به سربازان وظیفه نیروهای مسلح
کد خبر : ۱۴۳۷۳۵۲

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر سربازان وظیفه نیروهای مسلح این استان تحت پوشش آموزش کمک های اولیه و آمادگی در مخاطرات قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  اکرم یاری، امروز با اعلام این خبر، افزود: با توجه به تمدید توافقنامه مشارکت در آموزش "در حوزه مهارت آموزی و ارتقای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح " مابین جمعیت هلال احمر و ستاد کل نیروهای مسلح، طرح آموزش همگانی در مراکز و پادگان های آموزشی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان اجرا خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: سال های گذشته این طرح به منظور ارتقاء آمادگی عموم آحاد جامعه در برابر حوادث و سوانح انجام شده است.

وی، گفت: از این پس دوره های آموزشی همگانی شامل آمادگی در مخاطرات و کمک های اولیه در قالب 30 ساعت آموزش به صورت 16 ساعت حضوری و 14 ساعت غیر حضوری و با مطالعه منابع مربوطه برگزار خواهد شد.

یاری، افزود: بر این اساس این آموزش ها در برنامه تفصیلی رزم مقدماتی کارکنان و سربازان وظیفه درکلاس های استاندارد برای همه کارکنان وظیفه در مراکز و پادگان های آموزشی لازم الاجراست.

وی، گفت: محتوای آموزشی توسط پادگان های آموزشی در قالب کتابچه مدون، تکثیر و در اختیار فراگیران قرار می گیرد و پس از آن مربیان در خصوص ساعت و سرفصل های حضوری به رفع اشکال و ارایه توضیحات تکمیلی می‌پردازند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان، گفت: در 9 ماهه گذشته از سالجاری 38 هزار و 240 نفر در سطح استان در قالب یک هزار و 284 دوره از آموزش های هلال احمر بهره مند شده‌اند.  

یاری، در پایان اضافه کرد: این آموزش ها در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه های اجرایی، کارکنان شرکت ها، واحدها و کارخانه های تولیدی و صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، بوستان ها، محلات، مساجد، اعضای خانه های هلال، پایگاه های امداد و نجات جاده ای و اعضای هلال احمر ارائه شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز