در راستای پاسخگویی به مردم مستقر شده؛
30 میز خدمت توسط وزارتخانهها در استانداری زنجان
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: ۳۰ میز خدمت توسط وزارتخانهها در دومین سفر رئیسجمهور به استان زنجان برای پاسخگویی به مردم برپا شده است.
به گزارش ایلنا از زنجان، صفدر اسماعیلی، امروز (جمعه 15دی1402) در حاشیه ستاد ارتباطات مردمی در جمع خبرنگاران، در رابطه با اولین سفر رئیسجمهور دولت به استان زنجان، اظهار کرد: در آبان سال ۱۴۰۰ همزمان با دور نخست سفر رئیس جمهور به استان، حدود ۳۰ هزار تماس تلفنی و مکاتبات مردمی از مردم استان زنجان جمعآوری، اخذ، ثبت و مورد پیگیری و رهگیری قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، در رابطه با تعداد تسهیلات قرضالحسنه و کمکهای بلاعوض به مردم در دور اول سفر رئیسی به استان زنجان، افزود: از درخواستهای شهروندان، ۹۱۹۵ مورد تسهیلات قرضالحسنه و ۷۲۸۱ مورد کمک بلاعوض از محل اعتبارات ویژه رئیسجمهوری پرداخت شده است.
وی، در خصوص با نحوه تحویل و نگارش نامه درخواست از ریاستجمهوری، تصریح کرد: شهروندان حتما در درخواستهای مکتوب خود، مشخصات فردی خود شامل کدملی، تاریخ تولد، شماره تماس و غیره را بنویسند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، با اشاره به برپایی ۳۰ میز خدمت در دومین سفر رئیسجمهور به استان زنجان، گفت: مردم میتوانند به میزهای خدمتی که توسط وزارتخانهها برپا شده است، مراجعه کنند.
اسماعیلی، یاد آورشد: میز خدمت وزارت کشور واقع در سالن مادران و کودکان آماده پاسخگویی به هماستانیها است.
به گزارش ایلنا؛ شهروندان زنجانی میتوانند نامههای مکتوب خود را هماکنون به خودرو مستقر در مقابل استانداری زنجان تحویل دهند.