خبرگزاری کار ایران

در امتداد سفر رئیسی به استان زنجان انجام شد؛

ایجاد اشتغال برای 244 نفر در استان با افتتاح تولیدی نساجی

ایجاد اشتغال برای 244 نفر در استان با افتتاح تولیدی نساجی
کد خبر : ۱۴۳۴۵۴۶

واحد تولیدی نساجی (سیمین نخ ظریف) امروز جمعه درامتداد با دور دوم سفر استانی رئیسی به زنجان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ابهر به بهره برداری رسید، که برای 244نفر ایجاد اشتغال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مدیرعامل گروه نساجی آپادانا، همزمان با حضور وزیر صمت و افتتاح شرکت سیمین نخ ظریف در شهرستان ابهر، گفت:  شرکت سیمین نخ ظریف یکی از زیر مجموعه های سه گانه گروه نساجی آپادانا است، که با راه اندازی این واحد تولیدی سالانه سه هزار و ۹۰۰ تن نخ "هایبالک و نخ اکریلیک نالیاک" با سرمایه گذاری سه هزار و ۲۵۰ میلیارد ریالی ( معادل ریالی کل سرمایه گذاری) تولید می شود.

کیانوش ذوالفقاری، ادامه داد: راه اندازی این مجموعه برای ۲۴۴ نفر در استان زنجان فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

وزیر صمت نیز در آیین افتتاح کارخانه ریسندگی نخ ظریف اکرولیک( میکرو) شرکت سیمین نخ ظریف شهرستان ابهر استان زنجان، گفت: یکی از حلقه های صنعت نساجی را  امروز در ابهر  افتتاح کردیم و باید تلاش کنیم این صنعت بقا و دوام خود را حفظ کند.

صنعت نساجی یک صنعت مادر، پایه ای و اشتغال زاست

عباس علی‌آبادی، افزود: با توجه به آن که صنعت نساجی یکی از نیاز های اساسی کشور است توسعه آن در  تمامی حلقه های زنجیره تولید الزامی است.

وزیر صمـت، اضافه کرد: سرمایه در گردش در صنعت نساجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است باید با دستگاه های مربوطه صحبت کنیم تا نیاز این صنایع را به منابع مالی تامین کنند.

در دور دوم سفر استانی سید ابراهیم رئیسی، به استان زنجان قرار است یک هزار و ۹۵ پروژه و پنج هزار و ۸۵۷ واحد مسکونی( نهضت ملی،‌حمایتی و ...) جمعا به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح شود.

مهمترین این پروژه ها احیا و افتتاح هشت واحد صنعتی وتولیدی بزرگ استان شامل آندیا فولاد،‌ فولاد آسین ابهر،‌ شیشه زنگان و سرجین بافت به ارزش ۴۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال،‌ افتتاح پنج هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی با ۲۳ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ۳۱ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی با ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایلنا؛ استان زنجان حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

برنامه حضور رئیسی در استان زنجان در این دوره از سفر استانی با توجه به وقوع حادثه تروریستی در کرمان و شهادت و مصدومیت هموطنان،‌کمی تغییر کرد و برنامه دیدار عمومی رئیس جمهور به روز شنبه موکول شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز