خبرگزاری کار ایران

در آیین دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان زنجان مطرح شد؛

از 800 بانوی ثبت نام کننده، 8 بانو تاثیر گذار وارد مرحله ملی می‌شوند

از 800 بانوی ثبت نام کننده، 8 بانو تاثیر گذار وارد مرحله ملی می‌شوند
کد خبر : ۱۴۳۴۱۳۲

هدف از برگزاری کنگره فراهم کردن زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران است

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان، با اشاره به معرفی بانوان نخبه به عنوان نمادهایی از الگوی سوم زن، گفت: از بین 800 ثبت نام کننده 8 بانوی تاثیر گذار استان با دریافت تندیس و ورود به رقابت ملی انتخاب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سیده‌ فائزه موسوی،  امروز ( ۱۳ دی 1402)در آیین افتتاحیه دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان، اظهار کرد: اختتامیه اولین دوره کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان با حضور ۸۰۰ نفر از بانوان برگزار شد که سرانجام ۵۰ نفر از بانوانی که موفق شدند امتیازاتی را از داوران کسب کنند، تقدیر شدند.

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان، ادامه داد: معاونت زنان ریاست‌ جمهوری تصمیم گرفت تا دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار را به شکل مردم برگزار کند و با دبیرخانه علمی از بین خود مردم، کار را به مردم سپرد. امروز در آیین آغازین دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار هستیم که ثبت‌نام برای حضور در این دوره تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم به بهانه انتخاب‌های کوچک در حوزه بانوان، کارهای بزرگی را رقم بزنیم؛ بانوانی که قدم به قدم در کنار آحاد جامعه حضور پررنگی را در مسائل انقلاب اسلامی نیز داشتند.

در ادامه این مراسم دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان زنجان نیز افزود: شروع فعالیت‌های مربوط به دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار از اوایل مهرماه ۱۴۰۲ بود که در این دوره حوزه‌های تخصصی بانوان تاثیرگذار نسبت به دوره اول افزایش پیدا کرده است.

پریسا اوجاقلو، ادامه داد: در این دوره از کنگره کارگروه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم، پژوهش و فناوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی و ورزش برای شناسایی بانوان تاثیرگذار تشکیل شدند.

این مسئول، افزود: بهبود شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار در سطح ملی، استانی، محلی، نشان دادن توانمندی بانوان ایرانی در حوزه‌های مختلف، معرفی بانوان نخبه به عنوان نمادهایی از الگوی سوم زن، فراهم کردن زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران از اهداف برگزاری کنگره است.

اوجاقلو گفت: توانایی اثر گذاشتن بر روی دیگران و کیفیت اثرگذاری بر آن‌ها، نقش‌آفرینی مادر و جهادی، تولید اثر ملی، جهانی از جمله شاخص‌های تعیین شده در حوزه‌های عمومی است.

دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان زنجان ، در پایان اضافه کرد: تاکنون بالغ بر ۸۰۰ بانوی فعال و فرهیخته در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند و سرانجام ۸ بانوی تاثیرگذار برای دریافت تندیس و ورود به رقابت ملی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز