خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر رئیسی به زنجان افتتاح می شود؛

شرکت دانش بنیان تحقیقات بین المللی صنعت و معدن آیرما

شرکت دانش بنیان تحقیقات بین المللی صنعت و معدن آیرما
کد خبر : ۱۴۳۳۷۴۵

شرکت تولید فلز استراتژیک کبالت برای اولین بار در خاورمیانه

فرماندار شهرستان ایجرود، با اشاره به احیای مجدد آندیا فولاد در شهرستان ایجرود، گفت: افتتاح شرکت دانش بنیان تحقیقات بین المللی صنعت و معدن آیرما هم جزو یکی دیگر از طرح ها است

به گزارش ایلنا از زنجان، روح اله جعفری، امروز با اعلام این خبر به ایلنا، با اشاره به  دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت، به استان زنجان، گفت: آبگیری سد بلوبین و بهره برداری بخشی از مجتمع فرهنگی هنری زرین جزو برنامه های برنامه ریزی دراین ایام است.

فرماندار شهرستان ایجرود، با اشاره به  اقدامات دیگر در این سفر هیئت دولت به استان، ادامه داد: شهرستان  آماده بهره برداری از برخی پروژه ها واحیای واحد آندیا فولاد است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن کنسانتره آهن، ۲۵۰ هزار تن آگلومره و ۲۵۰ هزار تن فروسیلیکو منگنز و ۸۰۰ هزار تن شمش چدن با سرمایه گذاری خارجی ۲۰۰ میلیون دلار را دارد. این شرکت در سالهای گذشته راکد بود که در سال جاری واحد اختلاط شروع به فعالیت کرده است، اضافه کرد:افتتاح شرکت دانش بنیان تحقیقات بین المللی صنعت و معدن آیرما هم جزو یکی دیگر از طرح هااست.

به گفته وی، این شرکت برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه تولید فلز استراتژیک کبالت با عیار ۹۹.۹۶ درصد را از پسماند روی انجام می دهد.

فرماندار شهرستان ایجرود، گفت: برای راه اندازی این مجموعه ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری (بخش خصوصی) صورت گرفته و با اشتغالزایی ۱۶۰ نفر  ۱۰۰۰ تن کبالت در سال تولید خواهد شد.

جعفری، در پایان اضافه کرد: پیگیری مسائل مربوط به تسریع در تکمیل پتروشیمی، حمایت اعتباری از پروژه های: باند دوم محور زنجان-بیجار، سد بلوبین، خط انتقال آب از سد بلوبین از مهمترین مطالبات شهرستان در دور دوم سفر رئیس جمهوری است.

به گزارش ایلنا،  شرکت دانش بنیان تحقیقات بین المللی صنعت و معدن آیرما ( جدا کردن) برای اولین بار در منطقه خاورمیانه در راستای استفاده بهینه از بیش از 10 میلیون تن فیلتر کیک و مواد انباشته شده تولید شده واقع در شهرک صنعتی روی زنجان در 6 کیلومتری جنوب زنجان برای جدا سازی  مواد پسماندی روی فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز