مدیرکل راهداری البرز خبر داد؛
ثبت بیش از 21 هزار تماس با سامانه 141 استان البرز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز با اشاره به اینکه در آذرماه سال جاری 21 هزار و 561 تماس با سامانه 141 برقرار شده، گفت: از این تعداد، چهار هزار و 110 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده است.
به گزارش ایلنا از البرز، علی زندیفر، با اشاره به فعالیت سامانه 141 در استان اظهار کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.
وی افزود: پیش از این سامانه پاسخگویی تلفنی 141 در تهران متمرکز بود اما به منظور کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استانی از اطلاعات راههای حوزه استحفاظی، تمرکززدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استانهای معین، اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استانها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، افزایش دقت در اطلاعیابی و اطلاعرسانی وقایع این سامانه به استانها واگذار شده است.
این مسئول با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات 141 بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.
زندیفر با اشاره به تعداد تماسهای دریافت شده در سامانه 141، گفت: البرز رتبه سوم تعداد تماسهای مردمی با سامانه 141 را در کشور دارد و در آذرماه سال جاری 21 هزار و 561 تماس با سامانه مدیریت راههای استان برقرار شده است که از این تعداد چهارهزار و 110 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز در پایان بیان کرد: از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه 141 دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامهریزی کنند.