سرپرست اداره کل استاندارد استان بیان کرد؛
تخلفات کیفی کالا و خدمات را در آستانه شب یلدا به سامانه «مردمدار» گزارش دهید

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: تخلفات کیفی کالا و خدمات را در آستانه شب یلدا به سامانه «مردمدار» گزارش دهید.
به گزارش ایلنا، حسنعلی حسن پور اظهار کرد: شهروندان میتوانند با مراجعه به سامانه «مردمدار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.
حسین پور در ادامه افزود: سامانه مردمدار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشها، درخواست ها و نظرات شهروندان برای دادخواهی مردم در کیفیگرایی محصولات و خدمات است.
سرپرست اداره کل اظهار داشت: در این سامانه شهروندان می توانند گزارشات مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی و جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر برسانند و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.
وی در آخر تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزههای مخلتف از طریق شماره تماس 1517 یا شماره پیامکی 10001517 ثبت و پیگیری کنند.