خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه‌های روستایی استان خبر داد؛

اتمام ۱۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان ممسنی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۵۵

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از اتمام 12 کیلومتر راه روستایی در شهرستان ممسنی خبر داد و گفت: این پروژه شش روستا را از نعمت راه روستایی برخوردار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، محمد کریم قاسم زاده اظهار داشت: با هدف دسترسی آسان و تردد ساکنان، اجرای 12 کیلومتر از محور روستایی دل مرزیان به پیراشکفت و امامزاده سید محمد شهرستان ممسنی به اتمام رسید.

وی افزود: برای اجرای این طرح 600 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته است.

قاسم زاده عنوان کرد: ساخت این محور، تردد اهالی روستاهای ده چیر,قلعه سفید, دین باغان, نوشک, سید محمد و ده گردو تسهیل کرده و در نهایت 260 خانوار روستایی از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به مصرف ۸۵۰۰تن اسفالت به همراه ۵۵۰ تن قیر در این پروژه بیان داشت: ۴۵ دستگاه ابنیه فنی، ۱۱۵۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۴۵۰۰۰ متر مکعب خاکریزی و ۱۵۰۰۰ متر مکعب ساب بیس نیز از دیگر مشخصات فنی و اجرایی ساخت این جاده روستایی است.

رئیس اداره نظارت برساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایان خاطرنشان کرد؛ اول دی هم زمان با روز راهدار این محور بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز