خبرگزاری کار ایران

امام جمعه چُرام:

افتتاحیه های زودهنگام توسط رئیس جمهور، مردم را نسبت به دولت بدبین می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۲۷

کاش آقای رئیسی، جاده پاتاوه - دهدشت را افتتاح نمی‌کرد

امام جمعه شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از رئیس جمهور و دولتمردان سیزدهم خواست نسبت به افتتاح پروژه های عمرانی، تمام جوانب را سنجیده و پروژه های با نقص و عیب را افتتاح نکنند تا مردم نسبت به این دولت، بدبین نشوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید نورالله افشار" در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر چرام با تشریح وضعیت کنونی پروژه ملی جاده پاتاوه -دهدشت که در روز بیست هفتم تیرماه امسال توسط رئیسی رئیس دولت سیزدهم و جمعی از دولتمردان ملی و استانی افتتاح شد، اظهارداشت: جاده ملی پاتاوه به دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسوولان ملی و استانی بطول ۱۳۶ کیلومتر در تیرماه امسال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در طول دهها سال، زحمات زیادی در این مسیر کوهستانی مثل تونل های متعدد احداث شد، خاطرنشان کرد: این جاده ملی، مسیرِ رفت و آمد بخش زیادی از مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ شده است.

امام جمعه شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه کاش مشکلات جاده‌ای، تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده آن بطور کامل رفع می شد تا شاهد تصادفات کمتری در این محور باشیم، یادآورشد: وضعیت تهویه هوای داخل تونل ها و روشنایی آن مناسب نیست و در حد یک جاده استاندارد بین استانی و حتی درون استانی نیست.

افشار با اشاره به اینکه کیفیت پایین آسفالت یا نبود زیر سازی مناسب در بخش هایی از جاده بطور کامل مشهود است، با اظهار تاسف خود از این وضعیت، گفت: افتتاحیه هایی با چنین مشکلات و عیب های فراوان باعث بدبینی مردم به دولت می شود که این کار پسندیده نیست.

وی افزود: کاش مسولان استانی و وزارت راه و شهرسازی با رفع این معایب قبل از سفر ریس جمهوری، افتتاح این جاده را به کام مردم شیرین تر می کردند و کاش، آقای رئیس جمهور تا مادامی که معایب این پروژه برطرف نمی شد، آن را افتتاح نمی کرد.

به گزارش ایلنا، به‌منظور تسهیل تردد از مرکز به جنوب کشور راه اصلی پاتاوه-دهدشت و بخشی از بزرگراه بابامیدان- گچساران- بهبهان در روز بیست هفتم تیرماه امسال با حضور رئیسی و برخی از دولتمردان سیزدهم زیر بارترافیکی رفت.

این پروژه یکی از مهمترین محور‌های منطقه و استان در کریدور بزرگراهی شمال- جنوب است که اتصال مرکز کشور به استان خوزستان و بنادر جنوبی را فراهم می‌کند.

در این مسیر ۲۰ دستگاه پل بزرگ و خاص به طول یک‌هزار و ۷۲۷ متر احداث شده است که دو دستگاه از این پل‌ها با استفاده از قالب‌های شاریو و به روش پیش‌رونده ساخته شده‌اند.

۱۲ رشته تونل به طول هشت‌هزار و ۵۵۵ متر در مسیر پاتاوه تا دهدشت احداث شده است.

بنا به گزارش پلس، از روز افتتاح این پروژه ملی تاکنون ( پنج ماه گذشته)، 16 نفر در این مسیر بدلیل تصادفات وحشتناک کشته شده اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز