خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد تاکید کرد؛

ما بدنبال مهندسی کردن انتخابات نیستیم/ کسانی که می‌گویند انتخابات را می‌شود مهندسی کرد سواد سیاسی ندارند

ما بدنبال مهندسی کردن انتخابات نیستیم/ کسانی که می‌گویند انتخابات را می‌شود مهندسی کرد سواد سیاسی ندارند
کد خبر : ۱۴۱۹۳۸۵

فرماندار بویراحمد بدون اشاره به نام فرد یا افرادی و با انتقاد از طرح مهندسی کردن انتخابات توسط دولت سیزدهم، اظهارداشت: ما بدنبال مهندسی کردن انتخابات دوازدهم مجلس نیستیم و اساسا کسانی که انگِ مهندسی شدن این انتخابات را به ما می‌زنند، سواد سیاسی ندارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "شهرام مهدوی مطلق" در شورای اداری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه انگِ مهندسی انتخابات  یک اتهام ناروا است که توسط برخی آقایان سیاسی در فضای مجازی و گروه‌های اجتماعی نقل قول می شود، خاطرنشان کرد: من نمی دانم این آقایان سواد سیاسی دارند یا نه اما از نهادهای نظارتی می‌خواهیم که به این مسئله ورود کنند تا شاهد شیوع این موضوع نادرست در بین مردم نباشیم.

وی با طرح این سوال که آیا آقایانی که از مهندسی انتخابات حرف می‌زنند، می‌دانند که منشأ مهندسی انتخابات کِی و کَی بوده است؟ یادآورشد: انگِ مهندسی انتخابات از ابتدای انقلاب توسط منافقین باهدف تخریب انقلاب و نظام جمهوری اسلامی زده شد که برخی از حامیان داخلی منافقین، این اتهام ناروا را منتشر و همواره بر سر زبان می رانند.

با وجود شورای نگهبان نمی توان انتخابات را مهندسی کرد

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه از دستگاه‌های نظارتی می خواهیم به این مسئله ورود کنند و نگذارند عده ای انگِ مهندسی شدن انقلاب را به نظام جمهوری اسلامی بزنند، تصریح کرد: سوال ما از آقایانی که چنین ادعایی را دارند، این است که آیا باوجود شورای نگهبان که با این اقتدار ایستاده است، می شود انتخابات را مهندسی کرد؟ 

مهدوی مطلق در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران خواست با گروه‌ها، جناح‌های سیاسی و نامزدهای انتخابات فاصله بگیرند تا در مَظان اتهام نباشند.

وی گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات مهمترین اولویت های ما خواهدبود و تا اتمام انتخابات، همه امکاناتی که در دست دولت است باید برای مشارکت بالا و برگزاری انتخابات سالم در اختیار ستاد انتخابات قرار بگیرد.

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه مدیران حق ندارند از جایگاه دولتی سوء استفاده کند و از امکاناتی که در اختیار آنها است در راستای منافع گروهی، جناحی و جریان سیاسی خاصی بهره ببرند، اظهارداشت: تا الان مُعدل رفتار مدیران ما قابل قبول بوده و می‌توانم از رفتار مدیران شهرستان بویراحمد در حوزه انتخابات دفاع کنم.

مهدوی مطلق با تاکید براینکه مدیران گرفتار کاسه‌های داغ‌تر از آش نشوند، ادامه داد: شما باید بگونه‌ای در ایام انتخابات از خود رفتار نشان بدهید که هیچ ذهنیتی نسبت به سلامت انتخابات به‌وجود نیاید. 

مدیر ارشد اجرایی بویراحمد گفت: به هیچ وجه نباید خدمات‌رسانی به مردم توقف شود و اگر خدمات رسانی از سوی هر مدیری برای مردم کم و یا متوقف شود بدون تردید با مدیر سهل انگار برخورد قاطع قانونی خواهیم داشت.

مهدوی مطلق افزود: ممکن است در دوره‌های گذشته، اشتباهاتی شده و مدیران همراهی کرده باشند، اما ما در این دوره از انتخابات می‌خواهیم مانند گذشته عمل نکنیم و اگر مدیری را دیدیم و یا سندی مشخص شد که آن مدیر مانند برخی مدیران گذشته در انتخابات عمل کرده، ابتدا تذکر داده و بعد از تذکر حتماً برخورد قانونی می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز