خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهارمین جشن انار در تفت سه زندانی مالی آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۳۰

جشنواره انار تفت که با گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همراه بود مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان جهت آزادی ۳ زندانی مالی غیرعمد به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، این رویداد فرهنگی و اقتصادی با حضور هنرمندان مطرح استانی و کشوری برگزار و در حاشیه این برنامه هر شب آیین گلریزانی به همت مرکز نیکوکاری کوثر تفت و با همکاری ستاد مردمی دیه استان برگزار شد.

در اختتامیه جشن انار، گلریزانی با همین عنوان برگزار و مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان جهت آزادی ۳ زندانی مالی غیرعمد از نیکوکاران و مهمانان این جشنواره جمع آوری و به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد.

ابراهیم احمدی؛ دبیر برگزاری چهارمین جشنواره انار تفت در این زمینه اظهار داشت: یکی از اهداف این جشنواره فروش مستقیم محصولات کشاورزان به  مردم و تغییر باغداری از حالت سنتی به باغداری نوین بود و تلاش کردیم تا در کنار این جشنواره مبلغی را نیز جهت آزادی و بازگشت زندانیانی که به دلایل غیرعمد در زندان تحمل حبس میکنند جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری آیین گلریزان توسط هنرمند محبوب استان، مردم و مهمانان حاضر در این جشنواره مبلغ ۶۵ میلیون تومان را اهدا نمودند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز از طرف خانواده مرحوم "مسعود منتظر" که دبیر برگزاری اولین جشنواره انار بود و به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده بود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا شد.

دبیر برگزاری چهارمین جشنواره انار تفت افزود: امیدواریم با این اقدام فرهنگ ایثار و کمک به هم نوع را بیش از پیش در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز