یک مسئول مطرح کرد؛
دسترسیهای مردم به اطلاعات و خدمات تسهیل میشود
![دسترسیهای مردم به اطلاعات و خدمات تسهیل میشود](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/3Y5IO8NrhJfL/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pgPzwBq6IA0K7otfNPZWXfo,/ContentImages_188017.jpg)
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بیواسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات ، درخواست ها، گزارشها و پیشنهادات مردمی است.
به گزارش ایلنا، سید مهدی خادمی به همراه مشاور وزیر و مدیر کل شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور و مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان از میز خدمت نمایندگی امور خارجه ویژه سفر ریاست جمهوری بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: سامانه ارتباط مردمی دولت این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.
وی ادامه داد: سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) ، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.
به گزارش ایلنا، تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.