خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری یزد:

بخشی از مرغ یزد به استان فارس روانه می‌شود / خروج مرغ از استان بدون مجوز ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۳۴

سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به گلایه و نارضایتی شهروندان یزدی در خصوص بازار مرغ گفت: به دلیل اختلاف قیمت و برای کسب سود بیشتر، بخشی از مرغ یزد به استان فارس روانه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا پاکدل با اشاره به اینکه مرغ در سراسر کشور در ماه‌های اخیر دچار نوسان شده اظهار داشت: در استان یزد تلاش کردیم تا کمترین نوسان قیمت را داشته باشیم و مرغ به قیمت ۷۹ هزار تومان به فروش برسد.

وی با بیان اینکه با کنترل قیمت در استان یزد و اینکه اختلاف قیمت فاحشی با سایر استان‌ها خصوصا استان فارس وجود دارد، بخشی از مرغ از استان خارج شده و به استان فارس روانه می‌شود افزود: مرغ به صورت قطعه بندی هم در بازار یزد به فروش می‌رسد که در قیمت عرضه تاثیر دارد.

سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری با اشاره به مصوبات جلسه کارگروه تامین استان تصریح کرد: به کسانی که برخلاف مصوبات عمل می‌کنند، هشدار می‌دهم که خروج مرغ از استان بدون مجوز جهاد کشاورزی کاملا ممنوع است و هر که بدون مجوز اقدام به این کار بکند، با برخورد شدیدی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعه بندی مرغ در فروشگاه‌های عرضه مرغ از فردا ممنوع بوده و باید به صورت مرغ سالم و با قیمت مصوب عرضه شود.

پاکدل از صدور مجوز تامین مرغ از شمال خبر داد و گفت: میزان تولید مرغ به صورت روزانه ۱۲۰ تن است، اما مشکل مرغ فراتر از استان و در سطح کشور بوده و استان‌های همجوار به دلیل عدم کنترل مرغ استان شان در حال دریافت مرغ از استان یزد هستند.

سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری افزود: میزان مصرف استان که تقریبا روزی ۶۰ تا ۷۰ تن بود، تامین می‌شد و مازاد آن به صورت قطعه بندی به فروش می‌رسید، اما مشکل اینجاست که این مقدار به سمت قطعه بندی رفت و تخلف صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز