خبرگزاری کار ایران

با مشخص شدن اسامی کشته شدگان:

کشته شدن پنج عضو خانواده بویراحمدی در تصادف مرگبار تریلر + اسامی

کشته شدن پنج عضو خانواده بویراحمدی در تصادف مرگبار تریلر + اسامی
کد خبر : ۱۳۷۰۸۸۳

در تصادف مرگبار یک دستگاه تریلر در ورودی یاسوج از سمت شیراز ( محدوده پلیس ) در روز گذشته دوم تیرماه جاری، شش نفر کشته، ۲۵ نفر مصدوم و ۱۵ خودرو دچار خسارت جدی شد.

با پیگیری‌های ایلنا از یاسوج، اسامی پنج نفر از کشته‌شدگان این سانحه تلخ و تاسفبار که همگی از یک خانواده در دهستان دشتروم هستند به شرح زیر است:

۱_ قربانعلی اتابک

۲_ طارا اتابک 

۳_ علی اتابک 

۴_ فاطمه نادری 

۵_ صغری زمانی

متاسفانه کشته شدگان این خانواده را پدر ، مادر ، پسر ، دختر و عروس خانواده تشکیل می دهند.

اسم یک کشته شده دیگر این سانحه به دفتر ایلنا هنوز اعلان نشده است.

 در روز دوم تیرماه ( جمعه _ دیروز ) بدلیل نقص فنی یکدستگاه تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز، تصادف وحشتناکی رخ داد که از آن به جمعه خونین یاسوج یاد می شود.

شش کشته، ۲۵ مصدوم و خسارت شدید به ۱۵ وسیله نقلیه، نتیجه نقص فنی و ایرادات محور ارتباطی عنوان شده است.

"محمدمهدی صالحی" مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد، تخلفات مدیران راهداری و راه و شهرسازی این استان را بدلیل بی توجهی به هُشدارهای این سازمان طی دوماهه اخیر محرز دانست و گفته است که باوجود تمام پیگیری‌ها مبنی بر رفع این نقطه حادثه خیز، متاسفانه مدیران این ادارات نسبت به رفع دغدغه سازمان بازرسی و مردم از خود کوتاهی نشان داده‌اند.

او گفته است اگر مدیران راهداری و راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به هشدارهای سازمان بازرسی در ارتباط با رفع این نقطه حادثه‌خیز اقدام می کردند اکنون شاهد کشته شدن شش نفر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز نبودیم.

سیدجواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفته است با مدیران مُتخلف و مقصر در این سانحه تلخ، براساس قانون، برخورد قاطع می شود.

سیدعلی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفته است که دستگاه قضایی با مُسببین این سانحه مرگبار تعارف نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از نهادهای نظارتی مصرانه خواسته اند با عامل یا عاملان این تصادف مرگبار بشدت برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز