خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد؛

بهسازی ۱۰۰ هزار کلاس درس مناطق کم برخوردار در کشور

بهسازی ۱۰۰ هزار کلاس درس مناطق کم برخوردار در کشور
کد خبر : ۱۳۷۰۴۱۹

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۱۰۰هزار کلاس درس در مناطق کمتر برخوردار کشور بهسازی و شاداب سازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا خان‌محمدی امروز ‌در آیین آغاز به کار نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار (طرح ملی شهید عجمیان) در مشهد افزود: در قالب این طرح جوانان شرکت کننده کار جهادی می‌کنند و در این قالب مدارس را شاداب و بهسازی می‌کنند.

وی مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح را از مهمترین اهداف آن دانست و تاکید کرد: مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در فرصت خوب تابستان منتظر منابع نمی‌مانیم و مانند جنگ تحمیلی و جنگ با داعش که با دست خالی جهاد کردیم اکنون نیز با دست خالی شروع می‌کنیم و امیدواریم در پایان تابستان ۱۰ هزار مدرسه در این قالب آماده شود.

خان‌محمدی افزود: در هدف‌گذاری امسال این طرح بهسازی ۲۰ هزار مدرسه در نظر گرفته شده است که تا پایان تابستان کار ۱۰ هزار مدرسه‌ انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان نیز در گروه‌های جهادی این طرح حضور دارند و آموزش از خود گذشتگی را با اقتدا به شهید عجمیان در این طرح می آموزند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۱۱ هزار گروه جهادی در سراسر کشور در طرح شهید عجمیان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این آیین با تاکید بر این که ۱۱ هزار گروه جهادی در سراسر کشور در این عرصه وارد می شوند گفت: فقط حرکت جهادی می‌تواند مشکلات را در کمترین زمان از سر راه بردارد.

سید امیر شوشتری افزود :بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار مهم است که با یک حرکت جهادی و با همکاری نهادهای مختلف در حال انجام است و فقط با کار گروهی و همکاری همه بخش ها می شود به جامعه دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار خدمت کرد.

وی اضافه کرد: طرح شهید عجمیان با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی، بهسازی، شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار را در  دستور کار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز