خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

گازرسانی به روستاهای استان موجب رشد تولید می‌شود

گازرسانی به روستاهای استان موجب رشد تولید می‌شود
کد خبر : ۱۳۵۹۴۸۴

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با گازرسانی به 152 روستای دیگر در استان گیلان، زمینه رونق بیش از پیش کسب و کارهای محلی و اشتغال جوانان فراهم خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عیسی جمال‌نیکویی در حاشیه بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اعلام این خبر، درخصوص برنامه گازرسانی در سال جاری گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده، این شرکت برنامه دارد تا در سال جاری بالغ بر 17 هزار متقاضی گاز شهری و 18 هزار متقاضی گاز روستایی را به شبکه سراسری گاز متصل کند.

جمال نیکویی با بیان این مطلب، افزود: برای تحقق این مهم، بالغ بر 450 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه اجرا و بیش از 10 هزار انشعاب گاز در سراسر استان نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به این‌که هم‌اکنون همه شهرها و 2 هزار و 121 روستای استان گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، گفت: این شرکت برنامه دارد تا به 152 روستای صعب‌العبور و کوهستانی استان گازرسانی کند.

وی با بیان این‌که گاز به عنوان موتور محرک تولید می‌تواند نقشی اثرگذار درجهت تحقق شعار سال؛ "مهار تورم، رشد تولید" ایفا کند. گفت: این شرکت همچنین طرح گازرسانی به 60 صنعت با حجم جایگزینی سوخت 40 هزار مترمکعب بر ساعت را در دستور کار خود دارد.

جمال نیکویی تصریح کرد: با برخورداری این صنایع از گازطبیعی، مجموع صنایع گازدار استان به بیش از 6 هزار و 500  مشترک خواهد رسید که این مهم نشان از توجه ویژه شرکت گاز به امر تولید و اشتغال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه، هدف این شرکت را تحویل امن و پایدار گاز طبیعی به مشترکین عنوان کرد و گفت: این شرکت هم اکنون به پایان عملیات توسعه گازرسانی نزدیک شده و تمام تلاش خود را برای افزایش سطح کیفی خدمات با هدف افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین به کار بسته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز