خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند مانع پیشرفت کشور شوند

عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند مانع پیشرفت کشور شوند
کد خبر : ۱۳۵۷۹۱۲

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ستون پنجم در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود؛ به دلیل سوددهی بالا و نداشتن خطر برای آن‌ها در جنگ اقتصادی و فرهنگی فعالیت پر قدرت کار می‌کنند، وضعیت مسکن و اجاره‌بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی فدوی در مراسم سالروز شهادت سردار مدافع حرم حمید محمدرضایی گفت: در عرصه جهان، دو حزب وجود دارد یکی حزب شیطان و دیگری حزب الله و خداوند وعده صادق پیروزی حزب الله را داده و تخلفی در این وعده وجود ندارد؛ اما این پیروزی شروطی دارد که باید به تکالیفی که برعهده سربازان خداست به خوبی عمل شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: سال گذشته بزرگترین تهاجم حزب شیطان علیه ما انجام شد، جنگی بزرگ که سال‌ها برای طراحی آن نقشه‌های شومی کشیده بودند در بحران کرونا، دانشگاه و مدارس تعطیل شد تا چشم و ذهن فرزندان کشور معطوف به درس خواندن در فضای مجازی باشد، عده‌ای به دنبال پهنای باند بیشتر برای آموزش فرزندانمان بودند و در نهایت دانش‌آموزان و دانشجویان ۲ ساعت صرف درس خواندن در این فضا می‌کردند و بقیه اوقات در فضای مجازی رها شده و ذهن آن‌ها در اختیار دشمن قرار گرفت.

فدوی افزود: وسوسه‌های شیطانی به آن‌ها تزریق شد و دشمنان گمان کردند که می‌توانند کار را یکسره کنند؛ اما باز هم اشتباه محاسباتی انجام دادند؛ آن‌ها متوجه شدند که قدرت‌شان با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: در برخی از حوزه‌ها به قله پیروزی رسیده‌ایم و در برخی از موارد دچار ضعف‌ها و مشکلاتی هستیم که دشمن آن‌ها را دست مایه خویش قرار داده است.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی در شأن ملت و انقلاب نیست و همه باید پای کار بیایند تا نگذاریم این اتفاقات مردم را دلسرد کند، اگر در زمینه اقتصادی و معیشتی پای کار بیاییم و به وعده الهی ایمان داشته باشیم قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

فدوی اظهار کرد: اصلی‌ترین بخش انقلاب اسلامی تربیت انسان‌های صالح است، این انسان در تراز انقلاب در بالاترین سطح بهره هوشی و کارآمدی قرار دارد و با کار جهادی و علمی نقاط ضعف را به تبدیل به نقطه قوت می‌کند؛ در همه جنگ‌ها ستون پنجم دشمن فعال است در بخش نظامی احتمال اینکه خودش هم آسیب ببیند وجود دارد اما در بحث فرهنگی و اقتصادی ستون پنجم دشمن به شدت فعال است و با کارشکنی سعی در نارضایتی و شکاف بین مسئولین و مردم دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: در حوزه اقتصاد اگر همانند دفاع مقدس شرایط را برای کار فراهم کنیم و میدان را به ستون پنجم آمریکا واگذار نکنیم بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز