خبرگزاری کار ایران

توزیع ١١٠٠ بسته معیشتی با همکاری مهندسین عمران و معماری فارس

توزیع ١١٠٠ بسته معیشتی با همکاری مهندسین عمران و معماری فارس
کد خبر : ۱۳۴۹۲۱۹

رئیس انجمن انبوه سازان ساختمان فارس با اشاره به توزیع ١١٠٠ بسته معیشتی با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس گفت: این توزیع در قالب کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان و در ادامه رزمایش جهادگران عمران و معماری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهرداد خائف ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ٦٠٠ هزار تومان اعلام و عنوان کرد: در دوران کرونا نیز اقداماتی از جمله تامین آب مورد نیاز بیمارستان‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی بین کارگران شرکت‌های ساختمانی و ...توسط این انجمن صنفی اجرایی شد.

رئیس انجمن انبوه سازان ساختمان فارس گفت: بخشی از این بسته های معیشتی بین کارگران شرکت‌های ساختمانی و بخش دیگر بین نیازمندان حاشیه شهر شیراز توزیع خواهد شد.

خائف همچنین از شناسایی تعداد زیادی خانه‌های مسکونی حاشیه شهر شیراز و بافت فرسوده دارای مشکل از بهمن ماه ١٤٠١ توسط انجمن خبر داد و ابراز کرد: در این راستا نسبت به بازسازی و رفع نیازهای این واحدهای مسکونی اقدام شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همراهی بسیج مهندسین و سپاه فجر فارس، ترمیم و بازسازی ١٥٠ تا ٢٠٠ واحد مسکونی دیگر نیز اجرایی شود. 

رئیس انجمن انبوه سازان ساختمان فارس با بیان اینکه در شرایط فعلی به دلیل مشکلات اقتصادی، مردم تحت فشار قرار گرفته‌اند، یادآور شد: باید تلاش کرد تا هر فردی به سهم خود به دهک‌های پایین جامعه و محرومیت زدایی کمک کند.

خائف گفت: در شرایط فعلی به دلیل مشکلات اقتصادی، مردم تحت فشار قرار گرفته‌اند و باید تلاش کرد تا هر فردی به سهم خود به دهک‌های پایین جامعه و محرومیت زدایی کمک کند 

جانشین فرمانده سپاه فجر در بسیج اقشار با اشاره فه توزیع ١١٠٠ بسته معیشتی با همکاری سازمان بسیج مهندسین و انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان بین کارگران ساختمانی شیراز گفت:  شروع حرکت‌های فرهنگساز از ۲ سال قبل و با آغاز شیوع بیماری کرونا در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب تقویت روحیه تعاون موجب رشد همکاری در جامعه شد.

سرهنگ امیر جاهدی با اشاره به اینکه در اوج بحران‌ها در گذشته شاید نگاه‌ها به سمت نهاد‌های حمایتی می‌رفت، اما این فرهنگ نوع‌دوستی در حال حاضر در تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف رخنه کرده است، یادآور شد: سازمان بسیج مهندسین و انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان هم در کنار سایر نهاد‌های حمایتی  در بحران‌ها و حوادث که در کنار مردم است. 

سرهنگ جاهدی با تاکید بر ضرورت توجه مردم و مسئولان برای کمک به نیازمندان جامعه، گفت: با نگاهی به آموزه‌های دینی می‌توان ثواب و فضیلت بالای کمک به دیگران به خصوص دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه را درک کرد. 

جانشین فرمانده سپاه فجر در بسیج اقشار با اشاره به ماموریت بسیج مهندسی در ساخت و ساز خانه محرومان، اعلام کرد: تا کنون و با همت و همکاری گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ۲۰ خانه افراد نیازمند مرمت شده است که تا اسفندماه ۱۴۰۱ تعداد ۵۳۴ باب منزل مسکونی احداث و تحویل محرومان شده است. 

نیما زارع مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس نیز گفت: در راستای انجام رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و با همکاری انجمن انبوه سازان مسکن ساختمانی تعداد یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ هزار تومان بین کارگران ساختمانی توزیع می‌شود. 

وی تامین هزینه یا ارائه خدمات درمانی و پزشکی نیازمندان، ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد به ویژه جوانان، کمک به زندانیان بدهکار و حمایت مالی از آن‌ها و ... از مهمترین خدمات ارائه شده توسط بسیج مهندسین را برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز