خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون فوتبال ایران:

ورود بانوان به ورزشگاه ها با یک مکانیزم صحیح تسهیل می یابد

ورود بانوان به ورزشگاه ها با یک مکانیزم صحیح تسهیل می یابد
کد خبر : ۱۳۴۶۹۳۵

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه ها باید با یک مکانیزم صحیح تسهیل پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، مهدی تاج در جلسه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: رئیس جدید هیات فوتبال آذربایجان غربی باید تمام توان خود را برای رونق این ورزش در استان بکار گیرد.

تاج با بیان اینکه فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی دیگری قابل مقایسه نیست گفت: با ایجاد باشگاهی خوب زندانی در کشور تخریب می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: در روزگار گذشته فوتبال در دنیا از طریق تلویزیون وارد منازل شد ولی هم اکنون اگر فوتبال از تلویزیون گرفته شود برنامه های تلویزیون بدون مخاطب خواهد بود و حتی جای آن را نمی شود با دیگر برنامه‌ها پر کرد.

وی افزود:  اگر درآمدی برای فوتبال نباشد، سکون  بوجود خواهد آمد این در آمد می تواند از طریق حق پخش تلویزیونی بازی های فوتبال ایجاد شود.

تاج تصریح کرد: امروزه ۷۰ درصد از درآمد فوتبال در دنیا از حق پخش است و هیچ جای دنیا یک بخش از کشور را به خاطر بخش دیگر فدا نمی‌کنند حق پخش یکی از حقوق شناخته شده فوتبال است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط حضور بانوان در ورزشگاه های کشور فراهم است گفت: بنابراین باید ورود بانوان به ورزشگاه ها با یک مکانیزم صحیح تسهیل پیدا کند.

تاج در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر آخر ین وضعیت  VAR در  کشور گفت:خوشبختانه فیفا برای یک مرحله به ما مجوز داد و الان در مرحله آموزش داوران هستیم.

وی افزود: چند باشگاه از جمله، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان برای راه اندازی VAR آمادکی کامل دارند ولی در مورد ورزشگاه آزادی و تیم های پرسپولیس و استقلال این امکان هنوز فراهم نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران استفاده از VAR در ورزشگاه ها را امری ضروری دانست و گفت: با استفاده از این تکنولوژی خطاهای داوری به صفر می رسد و همین امر موجب کاسته شدن از درگیری های لفظی در ورزشگاه ها می شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز